Üzletfejlesztési igazgatói pozíciót alakított ki a Rafinanz és a P.O.P 2006-os egybeolvadásával létrejött polcszerviz-szolgáltató vállalat, a P.O.P. Hungary. A több mint ezer főt foglalkoztató, tisztán magyar tulajdonú vállalat az egyesülés után a polcszerviz piac hozzávetőleg 35-40 százalékát tudhatja magáénak.
A pozíciót Monori István tölti be, aki az elmúlt 15 évben olyan vállalatoknál szerzett tapasztalatokat a trade és a merchandising területén, mint a Coca Cola Amatil, a Dreher Breweries, a Kraft Foods, a Gillette Csoport vagy a Philip Morris Magyarország. Monori István előző munkahelyén a Philip Morris Magyarországnál 2003-tól a trade merchandisingért, majd 2005-től a kereskedelmi fejlesztésekért felelt.
Az újonnan kinevezett igazgató a P.O.P. Hungary-nél 26 fős csapatot irányít. Részt vesz a cég fejlesztési területeinek meghatározásában, a cégegyesítést követő szinergiák célszerű kialakításában, új üzleti lehetőségek felmérésében és a projektek elindításában.
További karrier híreink Egyről kettőre rovatunkban.