2p

Új, üzletfejlesztési igazgatói pozíciót hozott létre a Pop Hungary polcszerviz-szolgáltató vállalat. Az újonnan kinevezett igazgató a cég fejlesztéséért, és a nemrég történt cégegyesítést követő stratégiák kidolgozásáért is felel.

Monori István

Üzletfejlesztési igazgatói pozíciót alakított ki a Rafinanz és a P.O.P 2006-os egybeolvadásával létrejött polcszerviz-szolgáltató vállalat, a P.O.P. Hungary. A több mint ezer főt foglalkoztató, tisztán magyar tulajdonú vállalat az egyesülés után a polcszerviz piac hozzávetőleg 35-40 százalékát tudhatja magáénak.

A pozíciót Monori István tölti be, aki az elmúlt 15 évben olyan vállalatoknál szerzett tapasztalatokat a trade és a merchandising területén, mint a Coca Cola Amatil, a Dreher Breweries, a Kraft Foods, a Gillette Csoport vagy a Philip Morris Magyarország. Monori István előző munkahelyén a Philip Morris Magyarországnál 2003-tól a trade merchandisingért, majd 2005-től a kereskedelmi fejlesztésekért felelt.

Az újonnan kinevezett igazgató a P.O.P. Hungary-nél 26 fős csapatot irányít. Részt vesz a cég fejlesztési területeinek meghatározásában, a cégegyesítést követő szinergiák célszerű kialakításában, új üzleti lehetőségek felmérésében és a projektek elindításában.

További karrier híreink Egyről kettőre rovatunkban.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!