4p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Eredményorientált szervezetet szeretne a Magyar Turizmus Zrt. új vezérigazgatója, ennek szellemében kezdeményezte új vezetők kinevezését.

Ferenczy Anikó

2010. június 17-e óta a Magyar Fejlesztési Bank gyakorolja a tulajdonosi jogokat a Magyar Turizmus Zrt. felett. A nemzeti turisztikai marketingszervezet élére 2010. július 2-án új vezérigazgató került Horváth Gergely személyében, aki a tulajdonosi elvárásoknak megfelelően, a meglévő értékek megtartása mellett, eredményorientált és értékesítés-központú szemléletben kezdte meg a Magyar Turizmus Zrt. szervezetének és szakmai munkájának a megújítását.

A Magyar Turizmus Zrt. részeként működő Magyar Kongresszusi Iroda tevékenységének eddig is kiemelt célja volt az értékesítés ösztönzése, a hivatásturizmusból származó bevételek növelése. Az MT Zrt. új vezetése tovább kívánja erősíteni ezt a tevékenységet, nagyobb hangsúlyt fektetve a Magyar Kongresszusi Iroda szerepére, ezért az iroda élére 2010. augusztus 16-án igazgatót nevezett ki Ferenczy Anikó személyében.

Ferenczy Anikó, a Magyar Kongresszusi Iroda igazgatója, a Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Főiskolán szerzett közgazdász diplomát idegenforgalmi és szálloda szakon 1998-ban. Szakmai pályafutását a Hilton Budapest szállodában kezdte, ahol három évet töltött értékesítési területen. Később másfél évet dolgozott az Event Incoming incentive irodában projekt menedzserként. Ezután négy és fél év következett a Danubius Hotels Group szállodavállalat központjában, ahol az Értékesítési és Marketing Igazgatóság berkein belül a központi Rendezvény és Cégkapcsolatok Irodát vezette az utolsó két és fél évben. Elsődleges feladata volt a Danubius 56 tagszállodája számára minél több céges megrendelést és konferenciát szerezni. Mostani kinevezéséig a Taverna Hotels & Resort szállodavállalatnál volt értékesítési és marketing igazgató. A Magyar Kongresszusi Iroda igazgatójaként – ahogy eddigi pályafutása során mindig – munkájának középpontjában az üzletszerzés, az értékesítés ösztönzése áll. Angol és német nyelven beszél.

Nagyné Vass Éva

Augusztus 16-án kezdte meg munkáját a Magyar Turizmus Zrt. új gazdasági igazgatója, Nagyné Vass Éva, aki a Társaság gazdasági tevékenységét és üzemeltetési feladatait irányítja. Nagyné Vass Éva, a Magyar Turizmus Zrt. új gazdasági igazgatója, a Közgazdaságtudományi Egyetemen szerzett közgazdász diplomát 1978-ban, majd idegenforgalmi szakközgazdász végzettséget 1984-ben. Több mint tíz-tíz évet töltött el két nagy hazai szállodalánc, a Danubius Hotels Group és az Accor Hotels kötelékében. 2002. és 2007. között a CIB Lízing Zrt.-nél volt projektfinanszírozási üzletágvezető majd 2007. és 2010. között a Vegyépszer Csoportnál projektigazgató. Mostani kinevezéséig egy 6,5 milliárdos fürdőfejlesztés projektigazgatójaként tevékenykedett. Angolul beszél.

A Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatójának új, légi közlekedési stratégiai tanácsadója, Palkó Lajos, akinek elsődleges feladata, hogy elősegítse az MT Zrt. és a légi közlekedési szektor szereplői közötti hatékonyabb szakmai együttműködést annak érdekében, hogy minél több légi járat kösse össze hazánkat a fontos turisztikai küldőpiacokkal. További fontos szempont a vidéki desztinációk jobb elérhetőségének biztosítása is, a Fly and Rail és Fly and Bus kapcsolódások javítása.

Palkó Lajos 1997-ben végzett a Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Főiskolán majd az Eötvös Loránd Tudományegyetem Jogi Továbbképzőjében szerzett jogi szakokleveles közgazdász diplomát 2000-ben. Pályafutását a Sas Club Hotel értékesítésén kezdte 1990-ben. 1997. és 2000. között a Magyar Turizmus Zrt. nemzetközi osztályvezető helyettese, majd 2003-ig az MT Zrt. belföldi hálózati igazgatója. 2003-tól a Danubius Hotels Group-nál folytatta pályafutását, először termékfejlesztési igazgatóként, majd PR igazgatóként. 2005-től 2009-ig a FlyBalaton Repülőtér értékesítési és marketing igazgatói pozícióját töltötte be, ahol szintén fontos feladata volt a különböző légitársaságokkal való kapcsolattartás, az új légi járatok indításának ösztönzése érdekében. Angolul és németül beszél.

További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!