Békefi Antal (34) 1997 óta erősíti a BAT hazai csapatát, és több pozícióban is - többek között értékesítési területen, régiós managerként és stratégiai elemzési és tervezési menedzserként - szerzett tapasztalatot. A későbbiekben, mint stratégiai elemzési és tervezési igazgató, majd mint marketingigazgató jelentősen hozzájárult a BAT Hungary üzleti sikeréhez és részt vett a magyar márkaportfolió megújításában.
Áthelyezésével Magyarországon a megbízott marketingigazgatói pozíció megszűnik, a kapcsolódó feladatokat két fiatal szakember veszi át Buzási Dániel és Hunyady László személyében, áll a társaság közleményében.
„Büszkék vagyunk arra, hogy a BAT magyarországi csapatában olyan kiváló szakemberek dolgoznak, akik a nemzetközi üzleti életben is megállják a helyüket. Antal kinevezését követően némi átszervezésre volt szükség, feladatait a jövőben két tapasztalt kollégánk fogja ellátni” – mondta el az eseményekkel kapcsolatban David Waterfield, a BAT Hungary ügyvezető igazgatója.
Buzási Dániel (33) 1999 óta dolgozik a BAT Hungarynál, s több kulcspozíciót is betöltött a marketing osztályon. Irányítása alatt csapata meghatározó szerepet töltött be a stratégiai tervezésben, a marketing stratégiák kialakításában és az információ-menedzsment területén. A korábban stratégiai elemzési és tervezési vezető mostantól kereskedelmi marketing- és elosztási igazgatóként folytatja pályafutását.
Hunyady László (34) márkamarketing vezetőként csatlakozott 2008 év elején a BAT Hungary csapatához. Korábban több neves FMCG cégnél szerzett márka marketing tapasztalatot.
A Zwack Unicum Zrt.-től érkezett a dohányipari vállalathoz, ahol az Unicum Next bevezetése illetve az Unicum márka újrapozícionálása volt a feladata, amely jelentősen megfiatalította és modernizálta a márka image-ét. A későbbiekben az Unicum Next ohioi tesztelésén és amerikai bevezetésén dolgozott.
További karrier híreket Egyről a kettőre rovatunkban olvashatnak.