2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Békefi Antal, a BAT Hungary megbízott marketingigazgatója júniustól a svájci BAT-nál folytatja karrierjét, ahol marketingigazgatói pozíciót tölt be. Az áthelyezést követően feladatait Buzási Dániel veszi át, mint kereskedelmi marketing- és elosztási igazgató, illetve Hunyady László, mint márka marketingigazgató.

Békefi Antal

Békefi Antal (34) 1997 óta erősíti a BAT hazai csapatát, és több pozícióban is - többek között értékesítési területen, régiós managerként és stratégiai elemzési és tervezési menedzserként - szerzett tapasztalatot. A későbbiekben, mint stratégiai elemzési és tervezési igazgató, majd mint marketingigazgató jelentősen hozzájárult a BAT Hungary üzleti sikeréhez és részt vett a magyar márkaportfolió megújításában.

Áthelyezésével Magyarországon a megbízott marketingigazgatói pozíció megszűnik, a kapcsolódó feladatokat két fiatal szakember veszi át Buzási Dániel és Hunyady László személyében, áll a társaság közleményében.

„Büszkék vagyunk arra, hogy a BAT magyarországi csapatában olyan kiváló szakemberek dolgoznak, akik a nemzetközi üzleti életben is megállják a helyüket. Antal kinevezését követően némi átszervezésre volt szükség, feladatait a jövőben két tapasztalt kollégánk fogja ellátni” – mondta el az eseményekkel kapcsolatban David Waterfield, a BAT Hungary ügyvezető igazgatója.

Buzási Dániel

Buzási Dániel (33) 1999 óta dolgozik a BAT Hungarynál, s több kulcspozíciót is betöltött a marketing osztályon. Irányítása alatt csapata meghatározó szerepet töltött be a stratégiai tervezésben, a marketing stratégiák kialakításában és az információ-menedzsment területén. A korábban stratégiai elemzési és tervezési vezető mostantól kereskedelmi marketing- és elosztási igazgatóként folytatja pályafutását.

Hunyady László (34) márkamarketing vezetőként csatlakozott 2008 év elején a BAT Hungary csapatához. Korábban több neves FMCG cégnél szerzett márka marketing tapasztalatot.

A Zwack Unicum Zrt.-től érkezett a dohányipari vállalathoz, ahol az Unicum Next bevezetése illetve az Unicum márka újrapozícionálása volt a feladata, amely jelentősen megfiatalította és modernizálta a márka image-ét. A későbbiekben az Unicum Next ohioi tesztelésén és amerikai bevezetésén dolgozott.

További karrier híreket Egyről a kettőre rovatunkban olvashatnak.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!