A 34 éves szakember tanulmányait követően a Pannon GSM-nél értékesítési menedzserként kezdte pályafutását, majd 1997-től az internetes piac irányába bővítette szakismereteit. Az Eurowebnél, majd a Marketline-nál internetszolgáltatások értékesítésével foglalkozott. 2003-tól független tanácsadóként, több nagy piaci szereplő (a többi között a Sanoma Budapest Zrt.) portfoliójának alakításában vállalt szerepet.
Ezt követően döntött úgy, hogy csatlakozik az Interware csapatához és felvállalja az új stratégiai irányként kezelt Interware Online Média üzletág vezetésével járó feladatokat.
Az Interware 2006 tavaszán vásárolta meg Magyarország egyik leglátogatottabb - az altavizsla.hu, a freeweb.hu és a tar.hu alkotta - online média portfolióját. Az Interware az online média üzletben is hasonló pozíciókat kíván elfoglalni, mint tette azt a szerverelhelyezés, a domain- és hozzáférés-szolgáltatások terén. A szakember feladata az ehhez kapcsolódó stratégia kialakítása és végrehajtása lesz.
További kinevezésekkel kapcsolatos híreket talál Egyről kettőre rovatunkban.