Tamás Péter 1997-ben csatlakozott a Budapest Bankhoz projektvezetőként, és sikerrel irányított kiemelt fontosságú vállalati kezdeményezéseket, többek között az Y2K projektet. A vállalat operációs szervezetében ezt követően kulcsszerepet játszott a folyamatok centralizálásában és a produktivitás javításában, megteremtve ezzel a Budapest Bank központi operációjának alapjait.
2002-től az anyavállalat svájci részlegénél szerzett nemzetközi tapasztalatokat a behajtás vezetőjeként, majd 2004-ben tért vissza a Budapest Bankhoz. Tamás Péter nevéhez fűződik a békéscsabai Bankműveleti Központ alapítása és fejlesztése: a 2006-ban mindössze 30 fővel megalakult központ ma mintegy 550 munkatárssal dolgozik, s ezzel mára a régió egyik legnagyobb foglalkoztatójává vált.
Új posztján Tamás Péter irányítja majd a Budapest Bank folyamat-, termék- és szervezetfejlesztését. A banknál töltött 11 év során jelentős tapasztalatot szerzett szakember felel a bank minőségügyi módszereiért.
A hitelintézet nagy hangsúlyt helyez a bankon belüli egységes ügyfélszemlélet megteremtésére, melyhez a Six Sigma, valamint a Lean minőségügyi rendszerek módszertanát használják fel, áll a szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményben.
További karrierhíreket Egyről a kettőre rovatunkban olvashatnak.