A 37 éves szakember a Philip Morris Horecadi promóciós és event marketing vezetői pozícióját váltja a BTL reklámügynökség rendezvény igazgatói székével. "A dohányipar kiváló kísérleti terep: óriási anyagi lehetőségek, nagyon szigorú jogi szabályozási korlátok és szinte száz százalékos BTL-költés jellemzi ezt az ellentmondásokkal és szakmai kihívásokkal teli szegmenst" - von mérleget az elmúlt évekről.
Ötéves multinacionális nagyvállalati BTL-tapasztalattal a háta mögött Pártos György ambiciózus szakmai célkitűzése szerint a Createam Event két éven belül átveheti a hazai piacon a meghatározó kreatív event marketing ügynökségi pozíciót, áll a társaság közleményében.
"A kitörési pontot én elsősorban a party jellegű, élmény alapú, a klasszikus reklámpiaci és pr-sémákkal szakító trendsetter események kitalálásában vagy létező események ilyen irányú továbbfejlesztésében látom" - árulta el a Createam Event új rendezvényigazgatója.
További karrier híreket Egyről kettőre rovatunkban olvashatnak.