Az új kereskedelmi vezető elsődleges célja, hogy tovább növelje a Csemege-Match Rt. forgalmát, amely az elmúlt negyedévben, a modernizációs intézkedések következtében - a korábbi év hasonló időszakához képest - javuló tendenciát mutat.
Dominique Beaumont szerint a kereskedelmi részleget érintő legnagyobb munka jelenleg a Profi boltok Match-csá történő átalakítása, annak megszervezése és felügyelete lesz. Ez az átalakítás az előzetes becslések szerint hozzávetőleg 50 millió euróba kerül majd, s a cég megújulási stratégiájának alapját képezi. Az egységesülő bolthálózat révén a jövő év végéig egy 201 áruházból álló, versenyképes árakkal dolgozó közelségi bolthálózat jön létre. A vásárlók az "új" Match boltokban a Profinál megszokott árakkal találkozhatnak majd, szélesebb áruválaszték és kibővített szolgáltatások mellett.
Kapcsolódó anyag
Megújul a Csemege-Match
Új vezetővel erősít a Match
2003. október 1-től Dominique Beaumont tölti be a Csemege-Match Rt. és a Profi Magyarország Rt. kereskedelmi igazgatói posztját.