A jelöltek között van Tatabánya is, amely az elmúlt időszakban több autógyár telephelyeként felmerült, ám sorra bukott el az utolsó fordulóban. Elképzelhető, hogy megint nem sikerül Tatabányára csalogatni az autógyárat, ugyanis Andrzej Szejna gazdasági miniszter-helyettes szerint Lengyelország kemény harcra készül, hogy a Hyundai konszern újabb befektetésének otthont adjon. A gazdasági miniszter helyettese elmondta, hogy a varsói gazdasági minisztérium új beruházási törvényjavaslaton dolgozik, hogy elkerüljék a korábbiakhoz hasonló vereségeket, hiszen a PSA Peugeot Citroen Szlovákiát választotta az év elején, a Toyota Motor pedig korábban Csehország mellett döntött.
Újabb autógyárról marad le Magyarország?
Élesedik a harc a lehetséges helyszínek között, annak érdekében, hogy a dél-korai Hyundai konszern első európai autógyárának otthont adjanak.