A Bauhaus kizárólag egyszintes, de 18-20 ezer négyzetméteres szakáruházakat létesít a szakmában legnagyobb, 120 ezer termékből álló palettájának bemutatására, szemben a többi, átlagosan 5-10 ezer négyzetméteres áruházat üzemeltető lánctól. Ilyen méretű lesz az ősszel az Auchan Tópart kereskedelmi parkjában, Dunakeszin, valamint a Szigetszentmiklóson nyíló két Bauhaus is. A lap értesülései szerint a Bauhaus AG mintegy 30 millió eurót fordít a piacra lépésre, és az egyik áruház tulajdonosa is a nemzetközi lánc lesz.
A cég célcsoportjában - a legnagyobb arányt képviselő magánszemélyek mellett - megjelennek a kivitelezők, mesteremberek és a viszonteladó kisvállalkozások is. A piaci verseny élénkülése élesedő árversenyt eredményezett a barkácspiacon is. Mindez óhatatlanul a minőség romlásához vezet, már olyan csiszológépet is kapni, amely alacsony teljesítménye miatt igen rövid élettartamú. A Bauhaus szembe akar szállni a tendenciával, ezért bizonyos minőségi szint alá nem mennek, viszont Európa-szerte arra törekszik a cég, hogy a nagynevű szerszámkészítő márkák termékei náluk legyenek a legolcsóbbak, számol be a Világgazdaság.