A Dunakanyar Autócentrum minden érdeklődő károsult számára az ügyfél és az Il Ferro, illetve a Mobilreklám Ügynökség cégekkel kötött korábbi szerződésük alapján ajánl fel egyedi megoldási lehetőségeket. Ez lehet a gépjármű megvásárlása, az autó "átfinanszírozása" (hosszabb futamidővel, kedvező feltételekkel, akár kisebb havi törlesztő részlettel), vagy az érintett gépjármű beszámítása a cégnél vásárolt új, illetve használt autó esetén - áll a cég sajtóközleményében.
Amennyiben a korábbi szerződési feltételek alapján nincs lehetőség egyik megoldási módozatra sem, a társaság szakértői tanácsadással segítik az érintetteket arról, mit tegyenek az ellen, hogy a finanszírozó visszavegye az autót, és esetleg felkerüljenek a bankok adóslistáira, rontva a jövőben hitelfelvételi képességüket.
"Sajnálatos, hogy sok autóvásárlót jelentős kár ért a két cég meggondolatlan stratégiája miatt. Mint a magyar autópiac egyik jelentős szereplője, szeretnénk személyre szabott megoldás nyújtani a károsultaknak" - mondta Újvári István, a Dunakanyar Autócentrum Cégcsoport tulajdonosa. "Ugyanakkor sajnos elképzelhető, hogy olyan kedvezőtlen kondíciójú szerződéseket is kötöttek a cégekkel, amelyek esetén csak a tanácsadást tudjuk javasolni" - tette hozzá. A cégcsoport egyik tagja sem állt szerződésben egyetlen reklámfelületet szolgáltató céggel, így a júniusban induló akció során maximálisan tudja képviselni új ügyfelei érdekeit.
A váci központú, a Dunakanyar Autócentrum Kft.-ből, az Autó-Média Kft.-ből, a Dunakanyar Rent a Car Kft.-ből és a D.A.C. Vác Kft.-ből álló Dunakanyar Autócentrum Cégcsoport az idei évben 700 millió forintra emelte törzstőkéjét és a cégcsoport tavalyi forgalma meghaladta a 4,5 milliárd forintot.