A New Yorkban székelő XMPie elsősorban a grafikusok, marketingvállalatok és nyomdaipari szolgáltatók számára fejleszt szoftvereket, amelyek testreszabott képeket és szövegeket tartalmazó marketinganyagok előállítására alkalmazhatóak. A vállalat megoldásai kompatibilisek a nyomdaiparban alkalmazott egyéb technológiákkal, például az Adobe Systems termékeivel - áll az mfor.hu-hoz eljuttatott sajtóközleményben.
Az XMPie rendszereinek köszönhetően olyan személyreszabott marketing- és integrált médiakampányok valósíthatók meg, melyek a fogyasztót saját érdeklődési körének megfelelő ajánlattal szólítják meg DM-levelek, e-mailek vagy más eszközök formájában. Ezek az akciók a személyes jelleg miatt minden esetben kimagasló válaszadási arányt generálnak. Magyarországi tapasztalatok szerint ez az arány elérheti a 15-20 százalékot is.
A DM leveleket a vállalatok egyéb célzott nyomtatványokkal is kiegészíthetik, például különböző brosúrákkal vagy katalógusokkal. Az ilyen személyre szabott, integrált marketingkampányokat a digitális nyomdatechnológia támogatja, ahol a Xerox iGen3 fejlesztése a piacvezető.
Az XMPie a második vállalat, amelyet a Xerox idén felvásárolt: júliusban 174 millió dollárért vette meg az Amici LLC-t, az elektronikus felismerő rendszerek vezető gyártóját.