A lépések részei egy átfogó vállalati stratégiának, amely révén a cég 2010-re újból nyereségessé válhat - írja a The Wall Street Journal a céghez közel álló, meg nem nevezett forrásokra hivatkozva.
A GM "szívét" képező Cadillac és Chevrolet márkákon kívül az összes brandet "alaposan megvizsgálják" abból a szempontból, hogy érdemes-e forgalmazni az Egyesült Államokban.
Egyes elemzők szerint az sem elképzelhetetlen, hogy a vállalat kifogy a pénzből és csődöt jelent. A teljes amerikai autóipari szektor szenved már hónapok óta, az emelkedő üzemanyagárak miatt egyre kevesebb járművet értékesítenek. Sok gyártó próbált már áttérni az utóbbi időben az alacsonyabb fogyasztású autók gyártására, így akarják fenntartani a keresletet.
Újabb hatalmas leépítés az USA legnagyobb autógyártójánál
Több ezer fehérgalléros dolgozóját rúgná ki az amerikai General Motors (GM) autógyártó, és több márkája gyártásának beszüntetését is fontolgatja.