A WPP. Amely többek között a J. Walter Thompson és a Young & Rubicam cégeket is soraiban tudhatja az idei évet eddig a tavalyihoz hasonló bevételek mellett teljesítette, és mint a társaság közleményében fogalmazott a költségek összhangban vannak a bevételekkel. A WPP az év második felére erősödést vár. A cégnél bíznak benne, hogy a tavalyi erős visszaesés után a piac idén konszolidálódik, jövőre pedig ismét erősebb növekedés lesz mérhető.
A vállalat amely igen széles ügyfélkörrel rendelkezik a Fordtól kezdve Domino's Pizzaig, megérezte az ügyfelei gyengélekdését, amelyek a talponmaradás érdekében jelentősen megkurtították az elmúlt időszakban a marketing költségeiket.
Újabb jó jel a reklámpiacon
Kedvező előrejelzést tett közzé az wegyik legnagyobb reklámcsoport a WPP Group. A cég szerint a vállalat jövőbeni eredménye jóval kedvezőbb lehet, mint a 2002-es teljesítménye. Szakemberek szerint ez újabb pozitív jel, amely a piac stabilizálódására utal.