2p

"Ne lógj rajtunk!" címmel újabb kampányt indít a jegy és bérlet nélküli utazás ellen a BKV - jelentette be hétfőn a közlekedési vállalat sajtóirodájának vezetője Budapesten.

A kampánnyal a Budapesti Közlekedési Zrt. arra kívánja felhívni a figyelmet, hogy a jegy vagy bérlet nélkül utazók a fizető utasokra rónak terheket, nekik okoznak kárt - közölte Zelenák Tibor.

A kampány keretében két ember napi négy órában a hátára erősített bábuval demonstrálja, hogy a bliccelők a fizető utasokon "lógnak". A hétfőn elkezdődött kampány két hétig tart, és elsősorban a forgalmasabb megállókban - a 2-es és a 3-as metró, illetve a 4-6-os villamosok vonalán - találkozhatnak vele az utasok.

A BKV kutatásai szerint a fiatalabb korosztályban a legnagyobb a bliccelők aránya. Zelenák Tibor szerint a kampánnyal arra akarnak rávilágítani, hogy "nem sikk, ha valaki bliccel".

A főváros közösségi közlekedési járatain jelenleg körülbelül 20-30 százalék a bliccelők aránya, ők az elmúlt években mintegy 15 milliárd forintos kárt okoztak a BKV-nak. A bliccelők kiszűrése ellen a társaság tavasz óta folyamatosan végez szigorított ellenőrzéseket a járatokon. Zelenák Tibor elmondta: a kampány - az azonos tematikájú újsághirdetésekkel együtt - körülbelül 2 millió forintba kerül.

MTI/Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!