3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Budapest Airport bővíti és újabb elemekkel gazdagítja januárban bevezetett forgalomösztönző rendszerét, amely jelentős kedvezményekkel támogatja a légitársaságokat abban, hogy új járatokat indítsanak, illetve növeljék már létező járataik sűrűségét. A reptér szóvivője szerint a programnak hamarosan kézzelfogható eredményei lehetnek.

A Budapest Airport járatnövelő, ösztönző rendszerének bővítése kedvező visszhangra talált a nagy, tengerentúli légitársaság részvételével is zajló globális járatfejlesztési konferencián Kuala Lumpurban, így megnőtt az esélye annak, hogy ausztrál, indiai, vagy távol-keleti légitársaság is megjelenjen Ferihegyen - közölte Szollár Domokos, a BA szóvivője. Mint arról hétfőn az mfor.hu beszámolt, a Wizz Air az új programnak köszönhetően döntött úgy, hogy növeli a budapesti járatainak a számát.

A program futamideje három évről öt évre bővült, vagyis azok a légitársaságok, amelyek új célállomással gazdagítják a repülőtér kínálatát, ennyi időn keresztül élvezhetik a leszállási díjak utáni kedvezményeket. Azon légitársaságok, amelyek új tengerentúli célállomásra indítanak járatot Ferihegyről, az üzemelés első két évében egyáltalán nem fizetnek leszállási díjat. A harmadik évben hetvenöt-, a negyedikben ötven százalékos kedvezményben részesülnek, de még az ötödik évben is megtakarítják a leszállási díj huszonöt százalékát, közölte a BA.

A nem hosszú távú új célállomásokra indított járatok esetében a kedvezmény mértéke 100, 75, 50, 25, illetve 10 százalékra emelkedett. Nőtt a járatsűrítésekre vonatkozó kedvezmények mértéke is. A már meglévő útvonalakon járataikat sűrítő légitársaságoknak az első két évben 50, a harmadik évben pedig 25 százalékos engedményt kínál a leszállási díjakból a BA.

Új elemmel is gazdagodott a program: azoknak a légitársaságoknak, amelyek a repülőtér csúcsidején kívül indítanak új járatot, a BA jelentős kedvezményt ad a repülőtéri illetékből, évi 50 ezer utas esetében a légitársaság kedvezménye elérheti az 50 százalékot is. Az új kedvezményeket október 26-tól alkalmazzák.

A Budapest Airport példája szerint: amennyiben egy légitársaság heti négy alkalommal indít új járatot valamelyik európai városba, Boeing 737-800-as géppel, akkor az ösztönző rendszerben akár 400 ezer eurót (mintegy 90 millió forintot) takaríthat meg. Amennyiben a társaság hetente négy alkalommal a Távol-Keletre vagy az Amerikai Egyesült Államokba indít járatot Boeing 767-300-as géppel, akkor ez az összeg megközelítheti az 1 millió eurót (260 millió forintot). Az ösztönző rendszer mellett a BA tovább keresi azokat a megoldásokat, melyekkel csökkenteni tudja a repülőtér-használati díjakat - áll a társaság közleményében.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!