A világ egyik legrégebbi divatháza - úgy tűnik - elérkezettnek látja az időt a magyarországi megjelenésre. Az angol konszern Burberry Hungary Kft. néven bejegyeztette magyar leányvállalatát. A cégbírósági adatok szerint a társaságot a Burberry International Holdings és a Burberry Luxembourg Holding jegyzi tulajdonosként. Mindkét cég azon a londoni címen található, ahol a divatház egyik legnagyobb bástyájaként számon tartott spanyol érdekeltséget irányító társaság is működik.
A cég tőzsdei tájékoztatói alapján a lap azt a következtetést vonta le, hogy ha a cég üzletet nyit a hazai luxuspiacon, akkor ezt nem külső partner közreműködésével, hanem a Louis Vuittonhoz hasonlóan saját üzlettel teszi.
Az új piacokra, így a Magyarországra való belépés beleillik a Burberry terjeszkedési politikájába. A cég január óta Spanyolországban két új üzletet nyitott, Japánban egyet, míg Prágában márciusban kezdte meg működését az első bolt.
A cég árai még a luxuspiacon is magasnak számítanak: egy férfi esőkabátért az internetes áruházukban közel 350 ezer forintnak megfelelő összeget kérnek, ám aki egy Burberry férfipulóvert szeretne, az is készülhet arra, hogy bankszámlája esetleg több mint 100 ezer forinttal lesz vékonyabb egyetlen darab megvásárlása után - olvasható a Népszabadságban.