1p

Ingatlanpiaci elemzők szerint 2008-ban újabb luxusmárkák megjelenése várható, s nagy valószínűséggel a francia Sephora és az angol BodyShop is az Andrássy út belső szakaszán telepedik le, írja a Napi Gazdaság.

Bár az utat több mint két éve a luxusmárkák "találkahelyének" tartják az ingatlanpiaci szakértők, a Zegna és a Louis Vuitton megjelenése óta sok minden nem történt a területen. A szakma szerint 2008 lehet a vízválasztó, idén jelenik meg a Gucci és a Burberry, a Chanel, illetve a Giorgio Armani is.

A fő probléma eddig az volt, hogy a belvárosban nem sikerült akkora területet felkínálni a márkáknak, ami kielégítette volna jelentős helyigényüket. A régi házak felújításával viszont a kis üzlethelyiségek egybenyíltak és vonzó bérleménnyé váltak a luxusmárkák számára is. A CB Richard Ellis ingatlan-tanácsadó szerint a Fashion Streeten idén újabb felső középkategóriás üzletek nyitása várható.

Az Orco fejlesztésében megújuló tőzsdepalota pedig itthon eddig ismeretlen luxusmárkákat vonzhat. Az önálló márkák mellett várhatóan a nemzetközi divatházak is fontolóra veszik a régióban való terjeszkedést, így a legnagyobbak listáján is szerepel Budapest, számol be a Napi Gazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!