Bár az utat több mint két éve a luxusmárkák "találkahelyének" tartják az ingatlanpiaci szakértők, a Zegna és a Louis Vuitton megjelenése óta sok minden nem történt a területen. A szakma szerint 2008 lehet a vízválasztó, idén jelenik meg a Gucci és a Burberry, a Chanel, illetve a Giorgio Armani is.
A fő probléma eddig az volt, hogy a belvárosban nem sikerült akkora területet felkínálni a márkáknak, ami kielégítette volna jelentős helyigényüket. A régi házak felújításával viszont a kis üzlethelyiségek egybenyíltak és vonzó bérleménnyé váltak a luxusmárkák számára is. A CB Richard Ellis ingatlan-tanácsadó szerint a Fashion Streeten idén újabb felső középkategóriás üzletek nyitása várható.
Az Orco fejlesztésében megújuló tőzsdepalota pedig itthon eddig ismeretlen luxusmárkákat vonzhat. Az önálló márkák mellett várhatóan a nemzetközi divatházak is fontolóra veszik a régióban való terjeszkedést, így a legnagyobbak listáján is szerepel Budapest, számol be a Napi Gazdaság.