A magyar leányvállalat az első a kelet-európai régióban, amely az anyacég hozzájárulásával piacra dobja ezeket a modelleket. Az olasz tulajdonos - a második legnagyobb európai fehérárugyártó - a nyolcvanas évek végén vásárolta fel a francia márkát, amelyet 1922-ben alapítottak, s a konyhai elektronikában számos ismert technológia kifejlesztőjének számít.
Bolváry Gellért ügyvezető szerint a luxuskategóriájú termékek értékesítéséhez a hagyományos fehérárukétól eltérő formára van szükség, ezt képviselhetik a konyhastúdiók. Ma már ebben az értékesítési szegmensben is lezajlott a szükséges konszolidáció és szelekció, a talpon maradtak kellően felkészültek az haute couture kategóriájú termékek eladására is.
A hazai leányvállalatnál múlt évben az értékesített darabszám - minden korábbi márkát beleértve - megközelítette a 158 ezret az egy évvel korábbi 145 ezer után. Ezzel a teljesítménnyel a piac több mint 10 százalékát szerezte meg a cég, számol be a Világgazdaság.