2p

A beépíthető termékek luxuskategóriáját célozza meg újabb márkájával az Indesit Company Magyarország Kft. A hazai háztartásikészülék-piac harmadik legnagyobb szereplőjének számító társaság, amely eddig két márkát – az Indesitet és az Aristont – forgalmaz Magyarországon, most a Scholtes nevű francia márkát hozza be a piac legfelső szegmensébe, írja a Világgazdaság.

A magyar leányvállalat az első a kelet-európai régióban, amely az anyacég hozzájárulásával piacra dobja ezeket a modelleket. Az olasz tulajdonos - a második legnagyobb európai fehérárugyártó - a nyolcvanas évek végén vásárolta fel a francia márkát, amelyet 1922-ben alapítottak, s a konyhai elektronikában számos ismert technológia kifejlesztőjének számít.

Bolváry Gellért ügyvezető szerint a luxuskategóriájú termékek értékesítéséhez a hagyományos fehérárukétól eltérő formára van szükség, ezt képviselhetik a konyhastúdiók. Ma már ebben az értékesítési szegmensben is lezajlott a szükséges konszolidáció és szelekció, a talpon maradtak kellően felkészültek az haute couture kategóriájú termékek eladására is.

A hazai leányvállalatnál múlt évben az értékesített darabszám - minden korábbi márkát beleértve - megközelítette a 158 ezret az egy évvel korábbi 145 ezer után. Ezzel a teljesítménnyel a piac több mint 10 százalékát szerezte meg a cég, számol be a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!