A repülőgépbe a CFM-International CFM-56 motorját szerelik majd be - áll az Airbus sajtóközleményében.
Az easyJet rendkívül gyorsan bővíti Airbus-flottáját. Mióta a repülőgépgyártó első utasszállítóját leszállította a cégnek 2003 szeptemberében, a légitársaság már a századik 319-est rendelte 2007 áprilisában. Ma az easyJet működteti a világ legnagyobb A319-es flottáját.
Az utasszállítók a világ legfiatalabb repülőgépei között vannak, így biztosított a legújabb technológia használata és a környezetbarát működés.
"Folytatjuk ezeknek a gépeknek a beszerzését. A flottánk a legtisztább és legcsöndesebb gépekből áll, melyek átlag 2,2 évesek.
Az ülőhelyek száma nagy, így27 százalékkal tudjuk csökkenteni a szén-dioxid-kibocsátást. Az emisszió sokkal alacsonyabb a hagyományos utasszállítókénál. Az easyJet utasai így kevésbé környezetszennyezőek, mint a Toyota Prius tulajdonosok" - közölte Andrew Harrison, az easyJet vezérigazgatója.
Eddig közel 5100 darab A320-as családba (ide tartozik az A319-es is) tartozó repülőgépet adtak el és nagyjából háromezret már le is szállítottak több mint 180 vásárlónak világszerte, így ez minden idők legjobb eladási adataival rendelkező utasszállítója.