Öt bolttal indult április 17-én Aldi térhódítása, melyet egy héttel később újabb négy üzlet követ. Az első körben bemutatkozó városok - Debrecen, Gyula, Nyíregyháza, Pécs és Piliscsaba - után a mostani körben csak nyugat-magyarországi helyszínek lesznek, Budaörs, Bonyhád, Dunaföldvár és Mosonmagyaróvár.
Az Aldi honlapján megjelentetett információk szerint a közeljövőben még nyolc egység megnyitása várható, így egy második debreceni áruház mellett Veszprém, Budakeszi, Budapest, Cegléd, Jászberény, Karcag és Hódmezővásárhely "kerül az áruház térképére".
A piaci hírek szerint az Aldi hosszú távon több száz egységes hálózatot kíván felépíteni Magyarországon, igaz 2004-es piacra lépésekor a Lidl kapcsán is hasonló hírek láttak napvilágot, ám üzletei száma még ma sem lépte át a százat.
Szakértők az árverseny éleződését várják az Aldi piacra lépésétől. Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség elnöke korábban az mfor.hu-nak azt mondta: hazánkban egy új élelmiszerlánc a piac telítettsége miatt csak úgy tud megmaradni, ha a konkurens cégektől vonz vásárlókat; vagyis az egyes lakóhelyi közegekben az eddigieknél is élesebb verseny alakulhat ki. Az sem kérdéses, hogy egy új szereplőnek rendkívül erős árengedményekkel kell megjelennie a piacon, azonban ez is csak egy ideig tartható.