A növekedés elsősorban annak tudható be, hogy jelentősen nőtt az amerikai vidámparkok látogatottsága, mert a gyenge dollár miatt az amerikaiak kevesebbet utaztak külföldre, inkább otthon költötték a pénzt. Jól szerepeltek a csoport televíziós csatornái és filmstúdiói is.
Az adózott eredmény 4,7 milliárd dollárra, részvényenként 2,26 dollárra emelkedett az egy évvel korábbi 3,4 milliárdról, 1,64 dollárról. Az árbevétel 5 százalékkal 35,51 milliárd dollárra nőtt 33,8 milliárdról.
Kiugró eredményeket hozott a médiaüzletág a hirdetési bevételek növekedése miatt; itt termelik meg a csoport árbevételének 40 százalékát és az üzemi eredménynek több mint a felét. A vidámparkok közül nemcsak az otthoniakat keresték fel többen, hanem a párizsit is.
Újabb rekordévet zárt a Disney
Csaknem 40 százalékkal nőtt a Walt Disney nyeresége a szeptemberrel végződött üzleti évben, miután már a tavalyi évet is rekord eredménnyel zárta az Egyesült Államok második legnagyobb szórakoztatóipari csoportja.