A látogatói szám növekedése az értékesítés területén is érezteti kedvező hatását. A harmadik negyedévében a Magyar Online Hirdetési Indexben (MOHI) résztvevő nyolc portál reklámbevétele 50,9 százalékot meghaladó mértékben nőtt a tavalyi azonos időszakhoz képest, míg az idei első kilenc hónap összes bevétele a tavalyi első kilenc hónapénál 53,5 százalékkal volt nagyobb. Vagyis az első háromnegyedévben a MOHI-tagok majdnem annyi árbevételt értek el, mint tavaly egész évben. Ezen belül az [origo] portfolió bevételei a MOHI-t meghaladó mértékben emelkedtek.
A T-Online Magyarország előrejelzése szerint idén az online hirdetési piac várhatóan 50 százalékkal nagyobb bevételt könyvel majd el, mint tavaly. Mint ismeretes, 2005-ben e piaci szegmens növekedése 40 százalékos volt.
Az [origo] portfólió látogatóinak száma a bővülő tartalomnak - és az aktuális politikai eseményeknek - köszönhetően az elmúlt időszakban folyamatosan növekedett. Az [origo]-t, a [freemail]-t, a t-online.hu-t és a G-portált magába foglaló portfolió egyedi látogatóinak száma az egymilliós forgalom fölött stabilizálódott.
Menedzsment Fórum