1p

Kosztümöket, öltönyöket és kiegészítőket kínál szalonjában a 25-50 éves korosztálynak a LIORO. A márka első üzletét csütörtökön este nyitotta Budapesten.

Elérhető áron

A LIORO tulajdonosai, Hoffmann Eszter és Mustafa Cibikci egy évvel ezelőtt határozták el, hogy Magyarországon létrehoznak egy a már Nyugat-Európában bevált modell szerint működő exkluzív ruházati üzletet. A belvárosi üzlet extra szolgáltatásokat is nyújt a vásárlóknak: varrónők helyben, azonnal méretre igazítják és vasalják a kívánt terméket.

A márka koncepciójának meghatározó eleme, hogy évi három, folyamatosan bővülő kollekcióval jelenik meg. Célcsoportját az a 25-50 éves korosztály alkotja, amely kedveli az olaszos vonalvezetést.

A tulajdonosok azt szeretnék, ha dinamikus forgalomnövekedés és elégedett vevők jellemeznék az elkövetkező időszakot. Terveik közt szerepel, hogy újabb üzleteket nyitnának Budapesten, illetve az ország más részein.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!