2009-től jelenhet meg a hazai piacon a Cortefiel nevű spanyol divatmárka. Murányi Emese, a spanyol Cortefiel csoport magyarországi country managere a Világgazdaságnak elmondta: a Cortefiel közép-felső kategóriás márka célcsoportja elsősorban a 30 és 60 év közötti korosztály, köztük is az úgynevezett urbánus felnőttek.
A magyar piacon már jelen lévő brandek közül a Cortefiel elsősorban a Marks & Spencernek lehet a versenytársa. A country manager szerint a magyar Cortefiel áruház saját üzemeltetésű üzlet lesz.
A Cortefiel 1999-ben lépett a magyar piacra a Springfielddel és a WomenSecrettel. Jelenleg három WomenSecret és öt Springfield üzletben kaphatók a termékek.
A piacra lépéskor a Cortefiel francia tulajdonosától megvásárolta a Tulipán Ruhaipari Rt. részvényeit. Ezt a társaságot – néhány korszerűsítési beruházás után – tavaly számoltatta fel a spanyol konszern, s az itteni gyártást Kínába és Észak-Afrikába telepítette át, számolt be a Világgazdaság.