2p

Új márkával bővül a közeljövőben a magyar ruházati piac – tudta meg a Világgazdaság. A hazánkban már ismert Springfield és WomenSecret üzletek anyavállalata, a spanyol Cortefiel csoport ugyanazon elnevezésű divatmárkája gazdagítja majd a hazai kínálatot, a tervek szerint egyelőre 2009-ben.

2009-től jelenhet meg a hazai piacon a Cortefiel nevű spanyol divatmárka. Murányi Emese, a spanyol Cortefiel csoport magyarországi country managere a Világgazdaságnak elmondta: a Cortefiel közép-felső kategóriás márka célcsoportja elsősorban a 30 és 60 év közötti korosztály, köztük is az úgynevezett urbánus felnőttek.

A magyar piacon már jelen lévő brandek közül a Cortefiel elsősorban a Marks & Spencernek lehet a versenytársa. A country manager szerint a magyar Cortefiel áruház saját üzemeltetésű üzlet lesz.

A Cortefiel 1999-ben lépett a magyar piacra a Springfielddel és a WomenSecrettel. Jelenleg három WomenSecret és öt Springfield üzletben kaphatók a termékek.

A piacra lépéskor a Cortefiel francia tulajdonosától megvásárolta a Tulipán Ruhaipari Rt. részvényeit. Ezt a társaságot – néhány korszerűsítési beruházás után – tavaly számoltatta fel a spanyol konszern, s az itteni gyártást Kínába és Észak-Afrikába telepítette át, számolt be a Világgazdaság. 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!