2p

A botrányos reklámokról és promóciókról ismertté vált dezodor, melyet a világ egyes részein Axe, máshol Lynx néven forgalmaz a Unilever újabb meghökkentő ötlettel rukkolt elő.

"Ultimate woman" néven indított kampányt a Unilever Ausztráliában, annak érdekében, hogy a 13-18 éves fiúk körében népszerűsítse termékét. A tévéreklámokkal kísért promóció célja, hogy a fogyasztókat bevonva erősítsék a márka ismertségét.

A Lynx áruházakban, és mozik előcsarnokában állít ki interaktív képernyőket, amelyeken két nőt egyesíthetnek a vállalkozó kedvű férfiak, majd a megalkotott tökéletes csajjal egy közös virtuális fotó készül, áll az adage.com beszámolójában.

A gyártó cég az lemúlt időszakban Magyarországon visszafogottabb kampányokkal jelentkezett. Igaz 2006-ban több feminista szervezetnél kiverték a biztosítékot, és számos felhívás volt amelyben az Unilever termékei elleni bojkottra szólítottak fel.

Az AXE Bodysutra férfidezodor reklámkampánya körül kavarogó indulatokat az váltotta ki, hogy a durván szexuális töltetű filmspotok mellett nyuszilányok bevonásával direkt marketing is folyt egyes vidéki fiúkollégiumokban.

Akkor a Reklámok és nemek című konferencián az AXE reklámját készítő ügynökség vezetői a konferencián úgy érveltek, hogy a film egy nemzetközi reklámkampány magyar adaptációja, sokat nem lehetett vele variálni. Ráadásul nyilvánvaló, hogy "a tizenhat-huszonhat éves férfi célcsoport számára akkor is a szex a legfontosabb téma, ha a fene fenét eszik" – érveltek a reklámszakemberek.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!