2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A botrányos reklámokról és promóciókról ismertté vált dezodor, melyet a világ egyes részein Axe, máshol Lynx néven forgalmaz a Unilever újabb meghökkentő ötlettel rukkolt elő.

"Ultimate woman" néven indított kampányt a Unilever Ausztráliában, annak érdekében, hogy a 13-18 éves fiúk körében népszerűsítse termékét. A tévéreklámokkal kísért promóció célja, hogy a fogyasztókat bevonva erősítsék a márka ismertségét.

A Lynx áruházakban, és mozik előcsarnokában állít ki interaktív képernyőket, amelyeken két nőt egyesíthetnek a vállalkozó kedvű férfiak, majd a megalkotott tökéletes csajjal egy közös virtuális fotó készül, áll az adage.com beszámolójában.

A gyártó cég az lemúlt időszakban Magyarországon visszafogottabb kampányokkal jelentkezett. Igaz 2006-ban több feminista szervezetnél kiverték a biztosítékot, és számos felhívás volt amelyben az Unilever termékei elleni bojkottra szólítottak fel.

Az AXE Bodysutra férfidezodor reklámkampánya körül kavarogó indulatokat az váltotta ki, hogy a durván szexuális töltetű filmspotok mellett nyuszilányok bevonásával direkt marketing is folyt egyes vidéki fiúkollégiumokban.

Akkor a Reklámok és nemek című konferencián az AXE reklámját készítő ügynökség vezetői a konferencián úgy érveltek, hogy a film egy nemzetközi reklámkampány magyar adaptációja, sokat nem lehetett vele variálni. Ráadásul nyilvánvaló, hogy "a tizenhat-huszonhat éves férfi célcsoport számára akkor is a szex a legfontosabb téma, ha a fene fenét eszik" – érveltek a reklámszakemberek.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!