1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A világ leggyorsabb „hagyományos” vonatát építené meg Kína a főváros Peking és az ország pénzügyi központjának számító Sanghaj útvonalon.

A kínai vasúti minisztérium szerint a 380 kilométer/órás sebességre képes vonatokkal a jelenlegi tíz órás út közel a felére csökken majd. A tervek szerint az 1300 kilométeres vasúti pálya négy éven belül elkészülhet, írja a BBC News.

A minisztérium helyettes főmérnöke, Zhang Shuguang szerint az ország kiforrott technológiával rendelkezik a nagy sebességű vonatok gyártásához. „Két éven belül legyárthatjuk a 380 kilométer/órás sebességre képes vonatokat, majd üzembe is helyezhetjük a Peking-Sanghaj útvonalon” – tette hozzá.

Kína korábban 350 kilométer/órával közlekedő vonatokat szánt a Peking-Sanghaj útvonalra – jelenleg ilyen sebességű szerelvények szállítják az utasokat a főváros és Tianjin kikötőváros között. A közelmúltban átadott vasútvonalon két óráról harminc percre csökkent a menetidő.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!