A postadirekt.hu oldal a 2007-ben indított, a direkt kommunikáció teljes területét felölelő Posta Direkt szolgáltatásait mutatja be többek között az egyedülálló életmód-adatbázisban történő mintaszűrés, vagy az online bemutató segítségével.
A Magyar Posta Levél üzletágának értéknövelt szolgáltatásait bemutató postalevel.hu oldal az ügynökség önálló online koncepciója alapján abszurd, humoros elemekkel ötvözi a szárazabb, oktató jellegű tartalmat. Az egyes küldemények előnyeit és kézbesítésük menetét a postások képzeletbeli oktatását illusztráló rövid, sajátos hangvételű filmek segítségével is megismerheti a felhasználó.
A lineáris navigációban elhelyezett tartalom, azaz a levéltípusok bemutatása, az oktatás, a virtuális levélfeladás, vagy a kalkulátor egyaránt azt a célt szolgálja, hogy a leendő feladó magabiztosan eligazodjon a levelek között a valóságban, a postán is. A merész website-tal a Posta főként azokat a fiatalokat célozza meg, akikkel más csatornán keresztül nem kommunikálhatna hatékonyan, áll a társaság közleményében.
A Magyar Posta által már a tavalyi évben is felvállalt újszerű webes eszközök sikerét a kampányok hatékonysága mellett az elmúlt hónapokban elnyert díjak is igazolják.
A Hipnózis Kreatív Reklámverseny fogyasztói online kategóriájában második helyezést ért el a kirowski által készített karácsonyi oldal, ahonnan régi képeslapokat küldhettek a felhasználók, melyeket a címzettek postai úton kaptak meg. A Magyar Posta Elsőbbségi levél szolgáltatása számára készített, "Az alakulat" címmel indított gerillakampányt pedig Ezüst Pengével díjazta a zsűri az Arany Penge Kreatív Reklámfesztivál először meghirdetett Gerilla és Vírusmarketing kategóriájában.