2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Magyar Posta 2007-es fókuszkampányaira kiírt tendert megnyerő kirowski elkészítette a vállalat életmód-adatbázisához kapcsolódó postadirekt.hu, valamint az értéknövelt szolgáltatásokhoz kötődő postalevel.hu weboldalt.

A postadirekt.hu oldal a 2007-ben indított, a direkt kommunikáció teljes területét felölelő Posta Direkt szolgáltatásait mutatja be többek között az egyedülálló életmód-adatbázisban történő mintaszűrés, vagy az online bemutató segítségével.

A Magyar Posta Levél üzletágának értéknövelt szolgáltatásait bemutató postalevel.hu oldal az ügynökség önálló online koncepciója alapján abszurd, humoros elemekkel ötvözi a szárazabb, oktató jellegű tartalmat. Az egyes küldemények előnyeit és kézbesítésük menetét a postások képzeletbeli oktatását illusztráló rövid, sajátos hangvételű filmek segítségével is megismerheti a felhasználó.

A lineáris navigációban elhelyezett tartalom, azaz a levéltípusok bemutatása, az oktatás, a virtuális levélfeladás, vagy a kalkulátor egyaránt azt a célt szolgálja, hogy a leendő feladó magabiztosan eligazodjon a levelek között a valóságban, a postán is. A merész website-tal a Posta főként azokat a fiatalokat célozza meg, akikkel más csatornán keresztül nem kommunikálhatna hatékonyan, áll a társaság közleményében.

A Magyar Posta által már a tavalyi évben is felvállalt újszerű webes eszközök sikerét a kampányok hatékonysága mellett az elmúlt hónapokban elnyert díjak is igazolják.

A Hipnózis Kreatív Reklámverseny fogyasztói online kategóriájában második helyezést ért el a kirowski által készített karácsonyi oldal, ahonnan régi képeslapokat küldhettek a felhasználók, melyeket a címzettek postai úton kaptak meg. A Magyar Posta Elsőbbségi levél szolgáltatása számára készített, "Az alakulat" címmel indított gerillakampányt pedig Ezüst Pengével díjazta a zsűri az Arany Penge Kreatív Reklámfesztivál először meghirdetett Gerilla és Vírusmarketing kategóriájában.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!