Az ügyvezetés döntése alapján a meghívásos tender nyertese H-ArtDirectors, aki a logo elkészítésén túl a Magyar Reklámszövetség korábbi kiadványának (Tájékoztató) megújítására és újonnan induló, elektronikusan terjesztett lapjának (RekláMérték) arculatának kialakítására is felkérést kapott.
Az MRSZ a reklámszakma érdekképviseleti szerve, amely - többek között - állást foglal a hatóságok és a közvélemény előtt reklám vonatkozású kérdésekben, részt vesz a szakmát érintő jogszabályok megalkotásában, szakmai tanulmányokat jelentet meg, az ország különböző településein szakmai rendezvényeket, országos konferenciát szervez.
Újít a reklámszövetség
Megújul a Magyar Reklámszövetség arculata. Az arculatváltással a Szövetség vizuálisan is megragadhatóvá szeretné a tagok számára nyújtott minőségi szolgáltatásokat, a szervezet modernizációját.