2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Több mint kétszázezer utast szállított a SkyEurope Airlines 2007 áprilisában. A diszkont légitársaság pr-managere szerint a magyarok újra felfedezik a bolgár tengerpartot, egyre népszerűbbek az olyan városok mint Burgasz és Várna.

A SkyEurope Airlines, Közép-Európa vezető, alacsony költségekkel üzemelő diszkont légitársasága összesen 293.688 utast szállított 2007 áprilisában, amely 44,7 százalékos növekedést eredményezett, összehasonlítva a tavalyi év azonos időszakának adataival, és így az elmúlt egy év alatt már több mint hárommillió utast szállított. A nyaralási szezon is elkezdődött a légitársaságoknál, hiszen egyre többen foglalják le most nyári utazási célpontjukat - áll a cég sajtóközleményében.

A SkyEurope a helykihasználtság területén további 7,4 százalékos javulást regisztrált, elérve a 82,1 százalékot. A járatkihasználtság az elmúlt 12 hónapban 3,4 százalékponttal növekedett elérve a 80,4 százalékot.

A SkyEurope Airlines magyar utazási szokásokat vizsgáló megfigyeléseit támasztja alá a Median felmérése is, mely szerint a magyarok átlagosan külföldön 7-10 napot töltenek. A kutatócég szerint 2006-ban a legnépszerűbb külföldi célpont Horvátország volt. A SkyEurope Airlines Hungary hálózatában a legnépszerűbb nyaralási célország Olaszország, ezt követi Spanyolország, majd Horvátország.

A magyar utazásai szokásokat figyelve a SkyEurope megállapította, hogy a harminc évesnél fiatalabbak többet utaznak, mint az idősebbek. A fővárosiak közül több mint kétszer annyian mozdulnak ki lakóhelyükről, mint a vidéken élők közül, és a gyermek is üdülésre, nyaralásra motiváló tényező.

Hegedűs Judit, a SkyEurope pr-managere elmondta, hogy a nyári menetrend összeállításánál a légitársaság figyelembe vette a hazai utazási szokásokat is. Az idei évben is vezető célpontok az olasz és spanyol üdülőhelyek mint Rimini, Nápoly, Catania, Barcelona és Malaga. Egyre többen választják az autós utazás helyett a repülővel utazást Horvátország esetében is, így a Splitbe és Dubrovnikba utazok száma jelentősen növekedhet. Emellett egyre népszerűbbek a bolgár tengerparti városok, Burgasz, Várna is, amelyeket újra felfedeznek a magyarok, hiszen a fiatalok számára új "egzotikus retro" célpontokká váltak, a középréteg pedig nosztalgiázni utazik a Fekete-tengerhez.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!