3p

Tavaly év végén a Deutsche Post World Net 100 százalék-megvalósítására emelte tulajdoni részesedését a DHL-ben, és hozzákezdett az alábbi vállalatok megújult DHL márkanév alatti egyesítéséhez: DHL - expressz futárszolgálat, Danzas - logisztikai szolgáltató és Euro Express - expresszáru-fuvarozó vállalat.

A három vállalat egy márkanév alatt történő integrációja a világ legnagyobb önálló logisztikai szolgáltatóját hozza létre azzal a céllal, hogy ügyfeleinek a legátfogóbb szolgáltatási palettát biztosítsa egy forrásból.

Mivel a DHL megbízhatóságával és gyorsaságával világszerte széles körű ismertséget és elismertséget vívott ki, a Deutsche Post World Net a vállalatcsoport közös márkanevéül a DHL-t választotta. Az új DHL tevékenységet négy divízióra oszlik DHL Express (dokumentációk és áruküldemények nemzetközi expressz szállítása), DHL Freight (gyűjtő- és teljes rakományú szállítmányozás, valamint különleges szállítmányozási igények kielégítése), DHL Danzas Air & Ocean (légi, tengeri és speciális szállítmányozási megoldások biztosítása), valamint DHL Solutions (teljes körű logisztikai szolgáltatások, raktározási és disztribúciós feladatok ellátása).

A hazai piacon az integráció első lépéseként a Danzas - mely most már a DHL Freight, a DHL Danzas Air & Ocean és a DHL Solutions üzletágakat képviseli – megváltoztatta cégnevét DHL Nemzetközi Szállítmányozó és Logisztikai Kft.-vé. A DHL Magyarország Kft., mely a korábbiakban a DHL Worldwide Expresst képviselte, a továbbiakban az új DHL Express divízióját reprezentálja.

A Deutsche Post Euro Express önálló jogi személyként közvetlenül nincs jelen Magyarországon. Az Euro Express hálózat a korábbiakban a Danzason keresztül volt elérhető, a továbbiakban pedig a DHL Frcíght üzletág foglalja magában.

A Magyarországon működű két különálló vállalat egyesülésének részleteire és időbeni ütemezésére vonatkozóan még nincsen végleges döntés, de bizonyos területeken az új DHL már megkezdte tevékenységeinek összehangolását. További értesítésig ugyanakkor a két vállalat jogilag elkülönülten működik.

Magyarországon mindkét, világszerte pedig mindhárom vállalat partnerei rövid távon minden eddig megszokott szolgáltatást a már ismert módon vehetnek igénybe. Az új DHL ügyfelei megtartják korábbi üzleti kapcsolattartójukat és számláikat is a megszokott vállalatnak fizetik. Idővel az egymást átfedő szolgáltatásokat összevonják, és egy egységesített, szélesebb szolgáltatáspalettát alakítanak ki anélkül. hogy elveszne bármilyen már létező funkció. A tervek szerint a termék-portfólió átalakítása 2005 végére fejeződik be.


Forrás: Magyar Közlekedés


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!