2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Nem köthető az ünnepekhez és nem is tudható le egyetlen kampánnyal a vállalatok társadalmi felelősségvállalása (CSR), ha egy cég valóban komolyan veszi. Jelenleg az árbevétel egy százalékát sem költik a vállalatok CSR-re, írja a Világgazdaság.

Kétségtelen, hogy a jótékonysági akcióknak az ünnepek idején van a csúcspontja, miközben nemzetközi szinten a vállalatok egyre inkább a 21. század legnagyobb stratégiai kihívásának a társadalmi értékek beépítését tekintik az üzleti működésbe, hansúlyozta Radácsi László, a Braun & Partners szakmai igazgatója.

Pedig a karácsonyi, sőt az egész évi jótékonyság nem is annyira drága mulatság. Az adomány ugyanis a pozitív adózás előtti eredmény maximum húsz százalékáig levonható az adóalapból. Vagyis az adomány után nem kell adót fizetni, ha az adott cég közhasznú vagy kiemelkedően közhasznú szervezetet támogat.

A Nexon immáron második éve munkavállalóival, partnereivel, ügyfeleivel szavaztatja meg, hogy három nonprofit szervezet és jó cél közül melyiket támogassák az ajándékokra szánt egymillió forinttal. Hasonló a helyzet a Kürt Zrt.-nél is. Az Axel Springer az Országos Mentőszolgálat javára, életmentő műszer vásárlására adományozta az ajándékok összegét.

Természetesen a vállalati ünnepi jótékonyság, az adományozás korántsem az egyetlen módja a társadalmi felelősségvállalásnak. A jótékonyság mellett ilyen a felelős marketingkommunikáció, a különböző munkatársi juttatások biztosítása. Nagyon kevesen vannak, akik ennél tovább lépnek és megkezdik a CSR-szempontok integrálását az üzleti működésbe.

Egy banknak például nem feltétlenül a beteg gyermekek megsegítésén, sokkal inkább a pénzügyi termékeinek megtervezésén (a kondíciók), a termékek és a szolgáltatások kommunikációján (pl. valós és érthető információk közlése) és a fogyasztók tudatosságának növelésén keresztül kell megvalósítani társadalmi felelősségét, olvasható a Világgazdaságban.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!