3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A világ egyik legismertebb férfimagazinja a Playboy idén ötven éves. Az alapító Hugh Hefner mindig tudta a módját, hogy csapjon hírverést a lapnak. Az évforduló újabb lehetőséget teremt a vállalatnak, hogy felhívja magára a figyelmet és növelje olvasói táborát.

A kerek évforduló apropóján a lap tavasszal indított reklámkampányának célja az Egyesült Államokban csökkenő érdeklődés megfordítása, és hogy a lapot újra az érdeklődés középpontjába állítsa. Ennek érdekében átfogó sajtókampány indult "Guys Who Get It, Get It Here" szlogennel. A Playboy a 90-es évek vége óta nem indított sajtókampányt. Ám most a kampány kezdetén rögtön a legnagyobb példányszámú USA Today-ben tűntek fel a magazin hirdetései.

A lapból szórakoztatóipari birodalommá nőtt vállalat Playboy Enterprises azt reméli, hogy sikerül új olvasókat megszerezni, az elsődleges cél ezen belül is az újságos standokon történő erősebb értékesítés. A Playboy eladásai 19 százalékkal csökkentek 2002 második negyedévében, miközben erősödött a verseny az olyan magazinokkal, mint a Maxim, a Stuff és az FHM. A Playboy jelenleg átlagosan havi 3,2 millió példányban kel el az Egyesült Államokban, ám ennek csupán 11 százalékát értékesítik újságos standokon. A legtöbb lapot postán kézbesítik az előfizetőknek.

A versenyben való lépéshátrányt mutatja, hogy míg Publishers Information Bureau szerint a Maxim hirdetési bevételei ebben az évben 17 százalékkal emelkedtek, addig a Playboy csak 2,5 százalékkal tudott erősíteni. Ráadásul előbbi reklámbevételei elérték a 71 milliót, míg a nyuszis lap 30 milliót realizált a hirdetésekből. A Maxim bevételei tehát több mint kétszerese a Playboy ilyen jellegű jövedelmeinek. Nem véletlen, hogy a változások szele a szerkesztőségen is végigsöpört négy évtized után a szerkesztői poszton változás történt, az eddig regnáló Arthur Kretchmer helyére épp a Maximtól átcsábított James Kaminsky kerül.

Az erőteljes kampány ellenére több szakember adott hangot véleményének, hogy hosszabb időbe is beletelhet, mire Playboynak sikerül visszaszereznie olvasóit fiatalosabb riválisaitól. Kiemelték, hogy rendkívül fontos a trendek követése, amelyben Hefner lapja lemaradt az elmúlt időszakban. Míg hogy például a Maxim-ban kevesebb a meztelenség, mint a Playboy-ban, ám mégis szexisebb, egyszerűen mert szexisebb nőket vonultat fel.

A nők, amely a lap központi elemét jelentik több fronton kerülnek bevetésre. Az ünnepi évad jegyében ugyanis Hefnerék rajzfilmet is készítenek. A közelmúltban készült az utóbbi évek elsőszámú szex szimbólumának számító Pamela Andersonnal a Strippela. Az animációs film készítője Stan Lee segédkezik a Hugh Hefner főszereplésével készülő tévérajzfilm elkészítésében. Stan Lee azonban elsősorban Pókember elkészítőjeként és a Marvel Comics gurujaként ismert. A felkérés kapcsán azonban a rendező is szuperlativuszokban nyilatkozott: "Nagy rajongója vagyok a Playboy magazinnak, már a legelső szám óta. Nagy öröm egy olyan emberrel dolgozni, aki nagymértékben formálja korunk kultúráját. Hugh Hefner korunk egyik legnagyobb médiaszemélyisége, óriási megtiszteltetés vele dolgozni."


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!