1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Azok az autópálya és autóútszakaszok is csak e-matricával használhatók, ahol a kötelezettségre külön tábla nem figyelmeztet. A jogszabály ugyanis úgy szól, hogy minden autópálya és autóút fizetős az év elejétől - mondta el Kibédi-Varga Lajos, a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. szóvivője szerdán az MTI kérdésére.

Külön, az útdíj fizetésére figyelmeztető táblákat csak ott helyeztek el, ahol fizetős és nem fizetős szakaszok váltják egymást, hogy tudja az autós, mikor lép fizetős útszakaszra. Ilyen az M0 autópálya, és az ilyen helyeken kötelező kitáblázni a fizetős részt - tette hozzá a szóvivő.

Az M1 és M7 autópályák közös bevezető szakaszára csatlakozó Egérút nem fizetős - erősítette meg Kibédi-Varga Lajos. Az Egérúton a városból kifelé haladva, az autópályára történő felhajtás előtt van egy útdíj fizetésre figyelmeztető tábla, de ez nem az Egérútra, hanem a sztrádára vonatkozik.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!