2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az év második felében nyitná meg első magyarországi kereskedelmi központját az öregedéslassító készítményeiről világszerte ismert román Farmec, tudta meg az mfor.hu. A kozmetikai gyártó az ismert romániai brandek közül nem elsőként vág bele a magyarországi terjeszkedésbe: már jelen van hazánkban például a Jolidon, a Borsec és a Petrom is.

Melyek a legerősebb román márkák? Táblázat!

A BusinessWeek Romania szerinti legerősebb ottani márka, a Dacia negyven kereskedelmi egységben forgalmazza modelljeit Magyarországon. A cég honlapján elérhető információk szerint 2004-es bevezetése óta több mint 6000 Dacia Logant értékesítettek nálunk. A márka értékét a Renaulttal való összefonódás után 387,4 millió euróra becsülték.

A második és a harmadik legmeghatározóbb romániai brand a bankszektorból kerül ki. Az Erste által felvásárolt Román Kereskedelmi bank (BCR) 355,5 millió eurót, a francia Societe Generale szárnyai alatt működő BRD - GSC Bank 208 millió eurót ér. Az ötvenes listán a Farmec a 49. helyet foglalja el.


A fent említett cégek közül az elmúlt évben többen is elnyerték a Romániában első alkalommal odaítélt "Superbrands" díjat. A 66 díjazott között 70 százalékban külföldi márkák találhatók, mint például a Nestlé, az Always, a Philips vagy a Wella.

A nemzeti brandek közül felkerült a listára a legendás kolozsvári sörmárka, az Ursus, a Tarom nemzeti légitársaság, a Sensiblue gyógyszer- és drogérialánc, a Prigat üditő, a Petrom, a Murfatlar bor, a Mobexpert bútorgyártó, a Jolidon, a Farmec a Gerovitallal, a Dero-mosószer, a Borsec, az Arctic hűtőgyártó és az Algocalmin fájdalomcsillapító. Érdekesség, hogy keleti szomszédunk szuperbrandjeinek rangsorában a MOL is helyet kapott.

Nagy Vajda Zsuzsa

Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok:
Hazánkat is célba veszi a legendás román kozmetikum
A nagy kiszerelésű kéz- és testápolókat vesszük
Online áruházat nyitott a Rossmann
Bekebelezi versenytársát a Schlecker
A Lidl térhódítása a leggyorsabb a hazai piacon

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!