A napokban kinevezett üzletfejlesztési igazgató legfőbb feladata egy olyan szervezeti modell kialakítása, amelynek eredményeként az ügyféligények maximális figyelembevételével optimalizálódnak a belső folyamatok, és javul az erőforrás gazdálkodás hatékonysága is.
A kitűzött célok eléréséhez Nagy Gábort (39), a GGK ügynökségnél, valamint a Net Média Zrt.-nél off-line és on-line tapasztalatokat is szerző, valamint a folyamatszervezésben és szervezetfejlesztésben is jártas szakembert kérték fel, áll a társaság közleményében.
„Egyik legfőbb szándékom, hogy mind a cégcsoporton belül, mind azon kívül, a meglévő és potenciális ügyfélkörben is domináns megoldásszállítóvá váljék a Café Interactive Kft.” – nyilatkozta a nemrégiben kinevezett Nagy Gábor üzletfejlesztési igazgató. Az említettek érdekében a szolgáltatási portfolió bővítését, a működésracionalizálást, valamint az ügyfélkör bővítését határozta meg.
További karrier híreket Egyről a kettőre rovatunkban olvashatnak.