2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A hálózati gazdaság vállalati környezetének kérdéseire és dinamikai hatásaira elsősorban stratégiai választ célszerű adniuk a felsővezetői teameknek. Általánosítható stratégiai szintű reagálásnak azt tekintjük, hogy az adott vállalat miként tud olyan erőforrásokra szert tenni, amely lassítja iparágának üzleti ciklusát, és általa fenntartható versenyelőnyt képes szerezni. Megmutatjuk azt, hogy praktikus szempontokból az e-business stratégia megvalósítása üzleti és működési modelleken keresztül történik.

A reklámozási (hirdetési) modellek esetén különösen igaz, hogy az egyes almodellek igen gyakran együtt, egymással ötvözve fordulnak elő. Az utóbbi időszak fejleménye, hogy 2001 elején a portálok hirdetési árai jelentősen estek és a hirdetési konstrukciók rugalmasabbá váltak. A magyarázat egyszerű: a portálok változatlanul nem rendelkeznek számottevő egyéb bevételi forrással, a hirdetések elapadása tehát tragikus lehet számukra. Az árak csökkenése mellett alaposan átalakultak a kínált hirdetési csomagok is. Ma már a hirdetők nem annyira a látogatók számára, mint inkább a hirdetések hatékonyságára kíváncsiak. Az online médiavásárlók legnagyobb örömére egyre több portál mutat hajlandóságot arra, hogy ne a látogatások után, hanem a hirdetések által generált eladások szerint kérjen részesedést. Az ilyen teljesítmény alapú megállapodás nem annyira vonzó a portálok számára.


A cikk folytatása


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!