A Misys Digital Channelsnél olyan szakembereket keresnek, akik hisznek abban, hogy egyetlen sor a kódban, vagy a jól megtervezett ikon a felhasználói felületen hozzájárul a termék és a cég sikeréhez. Motivált és a munkájához elkötelezett munkatársak pedig pont olyanok, mint a régi mesteremberek, a kézműves iparosok. A Misys éppen ezért a megcélzott korosztály legkedveltebb kisipari termékével, a kézműves sörrel fémjelzi toborzási kampányát.
A Misys Digital Channels vezetői nem csupán versenyképes munkakörnyezetet és anyagi kompenzációt kínálnak fel a régi és újonnan csatlakozó kollégáknak, hanem a világ első "vállalati sörét". Egy olyan kézműves terméket, ami a legmenőbb londoni pubban, a legkritikusabb belga sörözőben és a Szilicium-völgy trendi bárjaiban is megállná a helyét. "Csakhogy ott nem lehet kapni, míg a Misys Digital Channels irodáiban minden pénteken szabad a Misys Corporate Beer" – mondta el Vinnai Balázs, aki azt is elárulta, hogy a receptúra a cég német, lengyel és magyar amatőr sörszakértőinek a vetélkedésének eredményeképpen jött létre. "És ahogy az informatikában sincs megállás a fejlesztésben, úgy a sörkészítésben sem ülhetünk a babérjainkon. A Misys Digital Channels minden irodája helyi sörfőzdékkel kooperálva dolgozik a saját receptúráján és minden évben versenyen dől el, hogy melyik is az év hivatalos Misys vállalati söre. Nem véletlenül mondjuk azt toborzási kampányunkban, hogy sörkóstolókat keresünk" - mesélte Vinnai Balázs az IND Group alapítója, a februári akvizíciót követően immáron a Misys Digital Channels vezetője.
A budapesti és miskolci fejlesztői központokkal működő cég a Misys digitális fejlesztőközpontjává válik "Misys Labs" néven.A tervek szerint 300 magasan képzett informatikus és több tucat üzleti tanácsadó, projektmenedzser dolgozik majd év végén annak a víziónak a megvalósításán, hogy a föld összes lakosa frusztráció mentesen bankolhasson. Ez a megközelítés nyerte el a felvásárlás előtt a Misys tetszését, és a tranzakció lezárása után egy rendkívül gyors bővülést határozott el, aminek komoly akadálya ugyanakkor, hogy itthon egyre nehezebb megfelelő szakembereket találni.
Ennek egyik oka, hogy az itthoni cégek - különösen a kis- és közepes vállalatok - nem tudnak felmutatni a pályakezdőknek egy olyan karrier utat, amely versenyezhet a külföldi lehetőségekkel. Arról nem is beszélve, hogy mérnökből és programozóból is kevesebb friss diplomás kerül ki a munkaerőpiacra, mint amennyire az IT-ágazat cégei igényt tartanának. Emiatt hatalmas a verseny a piacon a legjobb munkaerő megszerzéséért. A most induló kreatív toborzási kampányunkkal azt szeretnénk elérni, hogy felfigyeljenek ránk a pályakezdő fiatalok. Szeretnénk bebizonyítani, hogy itthon is van olyan cég, ahol rugalmas, innovatív, de mellette komoly kihívásokkal teli, nemzetközi környezetben is versenyképes fizetésért lehet dolgozni - csak a megfelelő helyre kell menni. Néhány nemzetközileg is sikeres magyar hátterű IT cégek egyikeként a Misys Digital Channels a pénzügyi szektor infromatikai innovátoraként szeretné megmutatni, hogy tud vonzó karrier alternatívát kínálni a fiataloknak. A Misys a megfelelő választás azoknak, akik kreatív, inspiráló munkakörnyezetben, egy sikeres magyar hátterű cégnél szeretnék meghódítani a világ legnevesebb bankjait. – mondta el Simon Gábor, a Misys Digital Channels HR igazgatója, az IND Group egyik alapítója, aki kitért arra is, hogy 17 éve sikeres üzleti filozófiájuknak megfelelően innovatív megoldást kerestek a HR-kihívások leküzdésére.
mfor.hu