"Ebben a rendkívül változékony piaci helyzetben a befektetésekkel rendelkezők az internetet, a világhálón jelen lévő vállalatokat választották információforrásul" - mondta el az elemzést végző cég igazgatója. Hozzátette: a pénzpiaci felfordulás nem tartotta vissza a felhasználókat attól, hogy online bonyolítsák pénzügyeiket.
A Nielsen Online novemberi felmérése szerint a webes hitelkártya- és folyószámla-kezelés volt a második illetve a harmadik legnépszerűbb tranzakciótípus 2008-ban.
A személyes és számlainformációk biztonsága miatt továbbra is sokan aggódnak, egyes pénzintézetek ezért kedvezményesen árulnak - esetenként saját fejlesztésű - biztonsági szoftvereket ügyfeleiknek.
Válság idején is népszerűek a netes bankok
A felhasználók elsősorban információért látogatták a netes bankokat, a hitelválság komolyra fordulásakor ugyanis tömegekben rohamozták meg a pénzügyi híreket és kutatásokat kínáló oldalakat - derül ki a comScore World Metrix kutatásából, amelyet az eMarketer idéz.