1p

A válság és az erős árverseny ellenére is folytatja beruházásait a UPC Magyarországon - mondta Betzalel Kenigsztein, az UPC Magyarország ügyvezető igazgatója.

Az igazgató hozzátette: 2008-ban Magyarországon az UPC mintegy 1 milliárd forintot költött a digitális kábelszolgáltatás elindítására, és ugyanennyit az idén az új generációs, 100 megabitnél nagyobb sebességet nyújtó internetes szolgáltatáséra.

Az UPC eddig 100 milliárd forint feletti fejlesztést hajtott végre a magyar piacon, s a következő egy-két évben is több milliárd forint beruházást tervez az új technológiák elterjesztésre.

Az ügyvezető kifejtette: a következő időszakban minden bizonnyal az újgenerációs verseny lesz a távközlési szektor egyik központi témája Magyarországon is. A UPC anyavállalatának friss nemzetközi tanulmánya szerint azonban ez csak akkor lesz hosszú távon is fenntartható, ha egy piacon két erős vezetékes hálózat verseng egymással, kiegészülve vezeték nélküli vetélytársakkal.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!