1p

A válság és az erős árverseny ellenére is folytatja beruházásait a UPC Magyarországon - mondta Betzalel Kenigsztein, az UPC Magyarország ügyvezető igazgatója.

Az igazgató hozzátette: 2008-ban Magyarországon az UPC mintegy 1 milliárd forintot költött a digitális kábelszolgáltatás elindítására, és ugyanennyit az idén az új generációs, 100 megabitnél nagyobb sebességet nyújtó internetes szolgáltatáséra.

Az UPC eddig 100 milliárd forint feletti fejlesztést hajtott végre a magyar piacon, s a következő egy-két évben is több milliárd forint beruházást tervez az új technológiák elterjesztésre.

Az ügyvezető kifejtette: a következő időszakban minden bizonnyal az újgenerációs verseny lesz a távközlési szektor egyik központi témája Magyarországon is. A UPC anyavállalatának friss nemzetközi tanulmánya szerint azonban ez csak akkor lesz hosszú távon is fenntartható, ha egy piacon két erős vezetékes hálózat verseng egymással, kiegészülve vezeték nélküli vetélytársakkal.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!