2009. október 20. 10:59

A válság és az erős árverseny ellenére is folytatja beruházásait a UPC Magyarországon - mondta Betzalel Kenigsztein, az UPC Magyarország ügyvezető igazgatója.

Az igazgató hozzátette: 2008-ban Magyarországon az UPC mintegy 1 milliárd forintot költött a digitális kábelszolgáltatás elindítására, és ugyanennyit az idén az új generációs, 100 megabitnél nagyobb sebességet nyújtó internetes szolgáltatáséra.

Az UPC eddig 100 milliárd forint feletti fejlesztést hajtott végre a magyar piacon, s a következő egy-két évben is több milliárd forint beruházást tervez az új technológiák elterjesztésre.

Az ügyvezető kifejtette: a következő időszakban minden bizonnyal az újgenerációs verseny lesz a távközlési szektor egyik központi témája Magyarországon is. A UPC anyavállalatának friss nemzetközi tanulmánya szerint azonban ez csak akkor lesz hosszú távon is fenntartható, ha egy piacon két erős vezetékes hálózat verseng egymással, kiegészülve vezeték nélküli vetélytársakkal.

MTI/Menedzsment Fórum

Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.