A kiadó jelentős változtatásokkal kívánja optimalizálni magazinportfólióját, melyet a piackutatások eredményeit alapul véve, minden esetben az olvasóközönség igényei szerint alakít. Stratégiai okok miatt ezért a Sanoma Budapest átrendezi magazinportfólióját.
A Nők Lapja Évszakok magazin, amely 1984-ben jelent meg negyedéves kiadványként, majd évi tíz megjelenésű magazinként folytatta, 2007 elejétől visszatér eredeti megjelenési gyakoriságához. A Nők Lapja Évszakok utolsó havi lapszáma január 24-én kerül az újságárusokhoz, majd ezt követően - várhatóan március közepén - már az első negyedéves lapszám lesz megvásárolható.
A szintén negyedéves periodikájú Beau Monde kiadása megszűnik. Az utolsó lapszám december elején jelenik meg. A változás hátterében a kiadó glossy magazinportóliójának erősödése áll, hiszen jövőre a Cosmopolitan mellett - második brandmagazinjaként - megjelenteti a Marie Claire-t is a női közönség számára.
Idősebbeket céloz a Marie Claire
A magazinpiacra irányuló folyamatos kutatásokból kiderül, hogy a női célcsoport szívesen tájékozódik minőségi nemzetközi magazinokból. Ezt az igényt szolgálja ki a Cosmopolitan, illetve az érettebb női célcsoport számára 2007-től a Marie Claire is. A Nők Lapja Évszakok negyedéves bővebb kiadású megjelenésével azon olvasók igényeit elégíti ki, akik ritkábban vásárolnak női magazint, de akkor időt szánnak a nagyobb terjedelem áttanulmányozására.
A Családi Lap kiadásában is változások lesznek. A Családi Lap, amely a Magyar Vöröskereszt lapja és tulajdona, 1951-ben jelent meg a lappiacon. A magazin kiadását és forgalomba hozatalát évek óta a Sanoma Budapest látta el kiadói szerződés keretében. A Magyar Vöröskereszt és a Sanoma Budapest Zrt. a Családi Lap jövőjéről alkotott eltérő elképzelései miatt nem hosszabbítja meg a 2006. december 31-ével lejáró kiadói szerződést. A decemberi lapszám lesz az utolsó Családi Lap, amely a Sanoma Budapest kiadásában jelenik meg.