1p

A várakozásoknál sokkal jobban szerepelt a kínai piacon a Volkswagen, tovább növelte értékesítését és piaci részesedését, elsősorban a modellkínálat folyamatos bővítésének köszönhetően.

A jó eredmények még a csoport vezetőit is meglepték: augusztusig közel 30 százalékkal nőtt az értékesítés, ami azt jelenti, hogy az idén 600 ezernél lényegesen több VW-t adnak el Kínában.

A forgalom kedvező alakulása érződik a pénzügyi eredményekben is: az idei év első felében 37 millió euró adó utáni eredménye keletkezett a cégnek, míg egy évvel korábban még 22 millió euró volt a veszteség. Nőtt a piaci részesedése is a tavalyi 17,3 százalékról, amivel a VW piacvezető lett az országban.

A német vállalat a jövőben is folytatja a modellbővítést, tervei szerint 2010-ig minden évben két-három új modellt vezetnek be a kínai piacra, s a korábbihoz képest nagyobb hangsúlyt helyeznek a luxuskategóriára.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!