1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Budapesti Közlekedési Központ vezérigazgatója szerint a tömegközlekedés jelenleg még nem tudná kiváltani az autós forgalmat.

Vitézy Dávid szerint a következő két-három évben valószínűleg nem vezetik be Budapesten a dugódíjat, mivel a tömegközlekedés jelenleg még nem tudná kiváltani az autós forgalmat - írja a keddi Magyar Hírlap.

A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) vezérigazgatója a lap beszámolója szerint a Portfolio.hu konferenciáján kifejtette, a sarcnak csak akkor van létjogosultsága, ha a forgalomterhelés teljes mértékben kiváltható lesz tömegközlekedéssel. Kiemelte, amíg a 4-es metró, illetve a fonódó villamoshálózat nem készül el, nincs értelme a bevezetésről beszélni.

A BKK egy eddig nem publikált tanulmánya szerint kilencven százalék fölött van azoknak az aránya, akiknek gyermekeik szállítása miatt elengedhetetlen a gépkocsi használata, és a dugódíj miatt sem változtatnának ezen. Velük egy véleményen vannak azok is, akik a munkájuk miatt közlekednek autóval.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!