„Azért nem visszük be a vonatokat a Délibe, mert várhatóan az éjszakai műszak megint sztrájkolni fog többségében, és nem szeretnénk, ha a szerelvények ott ragadnának. Így újfent a Kelenföldi pályaudvar lesz a végállomás" - mondta Kavalecz Imre.
Változatlanul a vasutasok tíz százaléka sztrájkol. A vonatok 25-30 százaléka közlekedett vasárnap napközben, ez 1200-1500 szerelvényt jelentett. Ezek közül körülbelül ezer a teljes útvonalon járt, a többi rövidítetten - mondta a szóvivő.
A vasárnap esti tárgyaláson a MÁV a szombati ajánlatát fogja megismételni. „Mi engedtünk már tegnap, újabb ajánlattal nemigen fogunk előállni. Az 506 vonatnál lejjebb már nem tudunk menni" - hangsúlyozta Kavalecz Imre.
A MÁV a szombati, 69. egyeztető tárgyalásokon a sztrájk ideje alatt a napi 3200 vonatból 506 vonat közlekedését javasolta a még elégséges szolgáltatásként. A szakszervezet ezt nem fogadta el.
A Vasúti Dolgozók Szabad Szakszervezete (VDSZSZ) 2008. február 1-jén hirdette meg határozatlan idejű, úgynevezett gördülősztrájkját, a jelenlegi munkabeszüntetés egy hete kezdődött.