Több mint 250 ezer Vodafone-ügyfél regisztrálta magát az autóskártya vásárláshoz kapcsolódó játékra, a 70 nap alatt messze az előzetes várakozások feletti érdeklődést tanúsítva.
A promóció során tíz nyertes is egynél több autóval lehetett gazdagabb, ők elsősorban - de nem kizárólag - olyan topjátékosok voltak, akiket egyrészt a nyilvánosan, közjegyző felügyelete mellett kisorsoltak, másrészt valamelyik vasárnap a legtöbb részvételi pont jogán juthattak sorsolás nélkül az Opel Corsához. Az esetenként több ezer autóskártyát is vásárló megszállott topjátékosok mellett természetesen akadt olyan nyertes is, aki mindössze néhány sms segítségével tehetett szert egy új autóra, a sorsolásokon igen nagy szórás mutatkozott.
A nemek megoszlása kiegyensúlyozottnak mondható, 35 esetben került nőkhöz, 45 esetben pedig férfiakhoz a nyeremény; az extra ajándék tekintetében ez az arány kiegyenlítődött: 5-5 autó került sorsolás nélkül a gyengébb ill. az erősebb nem képviselőihez, áll a mobilszolgáltató közleményében.
A 70 nap 70 autó promóció
A program keretében, az akció időtartama alatt minden ügyfél a 1770-es emelt díjas számra küldött SMS-sel autós tartalomszolgáltatást, ún. autóskártyát vásárolhatott. A promóción túl is működő tartalomszolgáltatás mellé kapcsolódott a játék, amelynek lényege, hogy minden ügyfél, aki autóskártyát vásárol, majd tetszőlegesen választott névvel regisztrál, részt vehet a naponta megrendezésre kerülő sorsoláson.
Hetven napon át, minden nap közjegyző jelenlétében sorsoltak ki egy-egy új Opel Corsa gépkocsit. Ezen felül minden vasárnap a legtöbb részvételi ponttal rendelkező játékos - sorsolás nélkül - egy-egy Opel Corsa tulajdonosa lehetett. Az extra, sorsolás nélküli ajándékot azonban ugyanaz a játékos csak egyszer vihette el.