1p

Elmossa az árrésstopot a recesszió?
Mekkora sebeket ejt rajtunk Donald Trump vámháborúja?

Online Klasszis Klub élőben Jaksity Györggyel!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Sanoma programajánló kiadványa gyakorlatilag 5 év alatt ismertségben is beérte a 12 év előnnyel rendelkező a Econet csoporthoz tartozó Pesti Estet.

2009. júniusában az Exit az eddigi legmagasabb márkaismertségét könyvelhette el. A 18-29 éves korosztályban 64 százalékos eredményt elérve a legismertebb lett az ingyenes programajánló magazinok között a fővárosban. Míg 2008-ban a lap ismertsége átlagosan 43 százalék volt, az idei év júniusára közel 50 százalékot javítva érte el a 64 százalékot.  

Az Exit 2009. I.féléves olvasottsága ugyancsak megelőzi a versenytársakét: Budapesten és környékén 175 ezren forgatták hetente 2009. első hat hónapjában (forrás: Szonda-Gfk, NMA 2009.I.félév).

Az Exit továbbra is tarja biztos előnyét az olvasók körében és ennek megfelelően ismertsége is mindkét célcsoportjában jelentősen nőtt májushoz viszonyítva. Ezzel gyakorlatilag 5 év alatt ismertségben is beérte a 12 év előnnyel rendelkező Pesti Estet.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!