2009. szeptember 9. 10:41

A Sanoma programajánló kiadványa gyakorlatilag 5 év alatt ismertségben is beérte a 12 év előnnyel rendelkező a Econet csoporthoz tartozó Pesti Estet.

2009. júniusában az Exit az eddigi legmagasabb márkaismertségét könyvelhette el. A 18-29 éves korosztályban 64 százalékos eredményt elérve a legismertebb lett az ingyenes programajánló magazinok között a fővárosban. Míg 2008-ban a lap ismertsége átlagosan 43 százalék volt, az idei év júniusára közel 50 százalékot javítva érte el a 64 százalékot.  

Az Exit 2009. I.féléves olvasottsága ugyancsak megelőzi a versenytársakét: Budapesten és környékén 175 ezren forgatták hetente 2009. első hat hónapjában (forrás: Szonda-Gfk, NMA 2009.I.félév).

Az Exit továbbra is tarja biztos előnyét az olvasók körében és ennek megfelelően ismertsége is mindkét célcsoportjában jelentősen nőtt májushoz viszonyítva. Ezzel gyakorlatilag 5 év alatt ismertségben is beérte a 12 év előnnyel rendelkező Pesti Estet.

Menedzsment Fórum