1p

A Google háza táján vizsgálódik az ausztrál versenyügyi hatóság, a cég ugyanis a DoubleClick online reklámügynökség felvásárlását tervezi, ami a hivatal szerint károsan hathat a piaci versenyre.

Az ausztrál versenyfelügyeleti szerv (Australian Competition and Consumer Commission, ACCC) a piaci szereplőket is megkérdezi vizsgálata során arról, hogy a két cég tervezett 3,1 milliárd amerikai dolláros összeolvadása miben és mennyire befolyásolja az ausztrál piaci viszonyokat, hogyan hat a versenyre - közli a Reuters.

A két leglényegesebb kérdés az, hogy vezetne-e az árak emelkedéséhez a fúzió, illetve, hogy ellehetetlenítené-e más, kisebb reklámcégek működését. Az ACCC október 16-ig dönt arról, hogy engedélyezi-e a cégtársulás működését az országban.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!