Nem támogathatók azonban az éjszakai repülés jelentős korlátozására vonatkozó javaslatok - szögezte le a szóvivő. Kifejtette: mivel az éjszakai órákban közlekedik a charterjáratok és az áruszállító járatok zöme, egy erőteljes korlátozás versenyhátrányt jelenthet a cargoszolgáltatást igénybe vevő vállalkozásoknak, és káros hatása lenne az egész gazdaságra.
Szollár Domokos elmondta, hogy a BA által korábban kidolgozott zajstratégia egyes elemei már
megvalósultak, másokhoz azonban jogszabály- és rendeletmódosításokra van szükség. A már megvalósult módosítások közé sorolta a dél-budai forduló áthelyezését. A fővárosba érkező gépek korábban Dél-Buda felett fordultak "egyenesbe", ma már azonban Biatorbágy fölött. A változás kedvezően érintette a XI., a XXII., a II. és az I. kerület lakosait - mondta. Szollár Domokos hangsúlyozta: javaslataikkal továbbra is arra törekszenek, hogy a forgalmat a sűrűn lakott területek felől a gyérebben lakottak felé tereljék.
Korábban több XVIII. kerületi képviselő levélben tiltakozott a ferihegyi zajstratégia ellen. Kifogásolták, hogy az általuk sürgetett intézkedések nem szerepelnek a rövidesen a kormány elé kerülő szakmai anyagban, amelyet véleményezésre a rendeletmódosítás előtt a minisztérium megküldött az érintett önkormányzatoknak.