1p

Annak érdekében, hogy megerősítse a Pepsi portfólióját az egészséges termékek körében, megszerezte a felsőkategóriás gyümölcslé márkát, a Naked Juice-t (pucér gyümölcslé). A tranzakció részleteit nem ismertette a cég - adta hírül a Brandweek.

Az 1983-ban alapított, 25 féle, száz százalékos gyümölcsleveket gyártó cég tavaly 150 millió dolláros forgalmat ért el. Korábban a magánszemélyek tulajdonában lévő a North Castle Partners birtokolta a márkanevet.

A Naked Juice a Pepsi számára komoly lehetőséget jelent a Coca Cola tulajdonában lévő Odwallával szemben a gyümölcslé piacon. Az Odwalla, amely folyamatos növekedést biztosított a Coke számára, a felső kategóriás gyümölcslevek piacvezetője.

Az idén a Pepsi már megszerezte az Izze Beveragest és a Stacys Pita Chipset, hogy kiteljesítse portfólióját a nem alapvető élelmiszerek piacán.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!