Kereszty Gábor öt évig vezette a kereskedelmi csatornát és ennek keretében levezényelte a ma látható TV2 arculat- és műsorstruktúra-váltását, valamint irányítása alatt a TV2 cégcsoport egy komoly nyereséggel bíró médiavállalat-csoporttá fejlődött. Az elmúlt öt év alatt a társaság üzemi eredménye 400 millióról több mint 7 milliárd forintra emelkedett. Kereszty Gábor a jövőben egy új és nemzetközi szinten meghatározó szerepkörben folytatja munkáját a cégcsoporton belül: 2007. október 1-től a ProSiebenSat.1 csoport tartalomfejlesztésért felelős alelnöke lesz, áll a tévétársaság közleményében. Feladata, hogy a 8 európai országban működő több mint 18 tévéadó olyan egyéni formátumokat fejlesszen ki a jövőben, amelyek meghatározó műsorai lesznek a világ médiapiacának.
"A ProSiebenSat.1 immár a világ egyik legbefolyásosabb médiabirodalma. Azok a televíziós műsorok, amelyek a csoporton belül sikeressé tudnak válni, óhatatlanul bekerülnek az egész világ médiarendszerébe. Remélem, hogy azok a formátumok, amelyekkel előrukkolunk majd, Amerikától Ausztráliáig, Közép-Európától Nagy-Britanniáig nézett és szeretett tévéműsorok lesznek. Célom, és ebben a tulajdonosok is támogatnak, hogy ebbe a kreatív munkába minél több magyar szakembert is bevonjak és használjam azt a produkciós bázist, ami létrejött Magyarországon" - mondta Kereszty Gábor.
Várdy Zoltán 2002 óta töltötte be a TV2 kereskedelmi igazgatói posztját. Nevéhez kötődik a TV2 évről évre növekvő kereskedelmi bevétele, a csatorna nemrég továbbfejlesztett értékesítési rendszere (DSI), a TV2 integrált marketing megoldásokat kínáló kereskedelmi márkája, a Brand Care bevezetése, valamint a szpotreklámon kívüli bevételforrások és a digitális hirdetési lehetőségek hangsúlyossá tétele a csatorna kereskedelmi tevékenységében.
Várdy Zoltánt 2007 januárjában az SBS Broadcasting értékesítési alelnökévé léptették elő. Az SBS csoportot 2007. június 27-én megvásárolta a német tulajdonú ProSiebenSat.1, így Várdy Zoltánt már a fúzió során létrejött ProSiebenSat.1 Media AG vezetősége nevezete ki a TV2 cégcsoport (TV2, Interaktív Kft. és Telefor) vezérigazgatójává.
"Magyarország egyik vezető médiavállalatának vezérigazgatójaként igyekszem hasznosítani eddigi szakmai tapasztalataimat és segíteni kollégáimat abban, hogy a hatékony csapatmunka eredményeként a TV2 tovább erősítsen pozícióján mind nézettségi, mind kereskedelmi szempontból.
Műsorstruktúránk kialakításakor továbbra is szem előtt tartjuk a minőség elvét annak érdekében, hogy alternatívát nyújtsunk az igényes szórakozást kedvelő nézőknek és a minőségi műsorkörnyezetet preferáló hirdetőknek egyaránt. Ezt a folyamatot támogatni fogja az a tény, hogy a TV2 mostantól a második legnagyobb európai elektronikus médiacsoportjának meghatározó tagja"- nyilatkozta Várdy Zoltán.
A történésekkel délutáni cikkünkben részletesen foglalkozunk.