3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A TV2-t tulajdonló ProSiebenSat.1 csoport tartalomfejlesztésért felelős alelnökeként folytatja pályafutását Kereszty Gábor, aki öt éven át volt az MTM-SBS Zrt. (TV2) vezérigazgatója. A kereskedelmi csatorna élére 2007. augusztus 1-jei hatállyal Várdy Zoltánt nevezték ki, aki jelenleg a TV2 kereskedelmi igazgatója és a ProSiebenSat.1 csoport értékesítési alelnöke.

Kereszty Gábor

Kereszty Gábor öt évig vezette a kereskedelmi csatornát és ennek keretében levezényelte a ma látható TV2 arculat- és műsorstruktúra-váltását, valamint irányítása alatt a TV2 cégcsoport egy komoly nyereséggel bíró médiavállalat-csoporttá fejlődött. Az elmúlt öt év alatt a társaság üzemi eredménye 400 millióról több mint 7 milliárd forintra emelkedett. Kereszty Gábor a jövőben egy új és nemzetközi szinten meghatározó szerepkörben folytatja munkáját a cégcsoporton belül: 2007. október 1-től a ProSiebenSat.1 csoport tartalomfejlesztésért felelős alelnöke lesz, áll a tévétársaság közleményében. Feladata, hogy a 8 európai országban működő több mint 18 tévéadó olyan egyéni formátumokat fejlesszen ki a jövőben, amelyek meghatározó műsorai lesznek a világ médiapiacának.

"A ProSiebenSat.1 immár a világ egyik legbefolyásosabb médiabirodalma. Azok a televíziós műsorok, amelyek a csoporton belül sikeressé tudnak válni, óhatatlanul bekerülnek az egész világ médiarendszerébe. Remélem, hogy azok a formátumok, amelyekkel előrukkolunk majd, Amerikától Ausztráliáig, Közép-Európától Nagy-Britanniáig nézett és szeretett tévéműsorok lesznek. Célom, és ebben a tulajdonosok is támogatnak, hogy ebbe a kreatív munkába minél több magyar szakembert is bevonjak és használjam azt a produkciós bázist, ami létrejött Magyarországon" - mondta Kereszty Gábor.

Várdy Zoltán

Várdy Zoltán 2002 óta töltötte be a TV2 kereskedelmi igazgatói posztját. Nevéhez kötődik a TV2 évről évre növekvő kereskedelmi bevétele, a csatorna nemrég továbbfejlesztett értékesítési rendszere (DSI), a TV2 integrált marketing megoldásokat kínáló kereskedelmi márkája, a Brand Care bevezetése, valamint a szpotreklámon kívüli bevételforrások és a digitális hirdetési lehetőségek hangsúlyossá tétele a csatorna kereskedelmi tevékenységében.

Várdy Zoltánt 2007 januárjában az SBS Broadcasting értékesítési alelnökévé léptették elő. Az SBS csoportot 2007. június 27-én megvásárolta a német tulajdonú ProSiebenSat.1, így Várdy Zoltánt már a fúzió során létrejött ProSiebenSat.1 Media AG vezetősége nevezete ki a TV2 cégcsoport (TV2, Interaktív Kft. és Telefor) vezérigazgatójává.

"Magyarország egyik vezető médiavállalatának vezérigazgatójaként igyekszem hasznosítani eddigi szakmai tapasztalataimat és segíteni kollégáimat abban, hogy a hatékony csapatmunka eredményeként a TV2 tovább erősítsen pozícióján mind nézettségi, mind kereskedelmi szempontból.

Műsorstruktúránk kialakításakor továbbra is szem előtt tartjuk a minőség elvét annak érdekében, hogy alternatívát nyújtsunk az igényes szórakozást kedvelő nézőknek és a minőségi műsorkörnyezetet preferáló hirdetőknek egyaránt. Ezt a folyamatot támogatni fogja az a tény, hogy a TV2 mostantól a második legnagyobb európai elektronikus médiacsoportjának meghatározó tagja"- nyilatkozta Várdy Zoltán.

A történésekkel délutáni cikkünkben részletesen foglalkozunk.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!