A jövő év január 1-től Kovács Zoltán, a kirowski Isobar vezetője veszi át a kirowski Isobart, a Carat Hungary-t, az iProspect-tet, a Posterscope-ot és a Vizeumot is magába foglaló Aegis Media magyarországi cégcsoportjának vezetését. Hajós Katalin csaknem 20 éven át látta el ezt a feladatot; most új szerepben osztja meg több mint 30 éves felsővezetői tapasztalatát a Magyar Női Karrierfejlesztési Szövetség projektjeiben, tanácsadóként pedig továbbra is támogatja az Aegis Media Hungary működését.
Hajós Katalin 1996-ban lépett be az első hazai független médiaügynökség igazgatójaként, és vezetésével a kezdetben mindössze nyolc munkatárssal működő cégből 150 fős cégcsoport épült. Működése alatt az Aegis Media Hungary a klasszikus médiaügynökségi portfólió kibővítésével, a kirowski Isobar és a Posterscope akvizícióin keresztül vált a mai sikeres, friss és modern, a különféle kommunikációs feladatokra teljes körű és hatékony megoldásokat kínáló szolgáltatóvá.
Kovács Zoltán, a kirowski Isobar digitális fókuszú kommunikációs ügynökség vezetője az Aegis Media Hungary élén a cégcsoport jövőbeni stratégiai fejlesztéséért lesz felelős, amelyben meghatározó szerep jut a kirowski Isobar-nál sikeresen alkalmazott digitális gondolkodásmódnak: a kreativitás, a média és a technológia lehetőségeit kihasználva segíteni a márkák és a fogyasztók közti párbeszédet a gyorsan változó média és technológiai környezetben.
"Az Aegis az első olyan ügynökségi csoport a világon (és így Magyarországon is), mely nem versenyezteti különböző ügynökségeit az ügyfélbevételekért, hanem ügyfélfókuszú működési modelljével számos kommunikációs ügynökségi kompetenciáját egyetlen profit centrumként kezeli. Ily módon garantált, hogy a cégcsoport az ügyfél szempontjából a legjobb megoldást ajánlja, mindegy, hogy kreatív, média vagy digitális területről van szó" – mondta Kovács Zoltán.
Kovács Zoltán több mint tíz éve látja el a kirowski Isobar (korábban kirowski) ügyvezető igazgatói feladatait; ezekben az években vált az ügynökség Közép-Kelet-Európa egyik legnagyobb digitális ügynökségévé és vezető kommunikációs specialistává Magyarországon. 2007-től az Isobar Global CEO-jaként fontos szerepet játszott az Isobar-hálózat globális, majd közép-európai fejlesztésében. Kovács Zoltán több mint két évig szolgált az egyik technológiai inkubátor elnökeként, valamint számos online és technológiai vállalkozás alapítója, befektetője.
További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak.